Hop til indhold
Jant

Michella, København, uengageret og kun ude efter pengene

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/447694

Har lige besøgt Michella, hun har nogle store faster sili bryster og ser fræk ud med mange tatoos og en lille fræk hofte.

Fin kommunikation over telefon og ved ankomst. aftalte en time med hvad hun havde på programmet. 

Men lige så snart pengene havde skiftet hænder, og vi kom i gang med det sjove, så måtte jeg hverken det ene eller andet.

Det ende med lidt doggy og lidt missionær og så tænkte jeg, det gider jeg ikke spille min tid på. Lavede en hurtig aflevering oppe i hende og var færdig 10 minutter efter ankomst.

Fiskede lidt efter at få refunderet den sidste halve time, men det var helt umuligt. 

kommer helt sikkert ikke igen. 

Hvis i har hende på programmet, så aftal en quicky og forvent ikke nogen speciel service. 

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg følger dig fuldstændig.. jeg nåede ikke at lave en anmeldelse. 

Der findes yngre piger som levere sammen service til samme pris. Og så fortrækker jeg det i stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ville ikke kysse, hun ville ikke slikkes. 

det var bare hurtigt i gang og det skulle overstået så hurtigt som muligt. 

det er ligesom ikke det der bliver lagt op til , når der er aftalt en time til 2200

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jant skrev, 1 time siden:

det var bare hurtigt i gang og det skulle overstået så hurtigt som muligt. 

det er ligesom ikke det der bliver lagt op til , når der er aftalt en time til 2200

Var hendes annonce lige så sparsom med tekst som den er nu??

I så fald, hvad var det ved annoncen der "trickede" dig til at du gerne ville besøge hende??

Jeg er blot nysgerrigB)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jant skrev, for 19 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/447694

Har lige besøgt Michella, hun har nogle store faster sili bryster og ser fræk ud med mange tatoos og en lille fræk hofte.

Fin kommunikation over telefon og ved ankomst. aftalte en time med hvad hun havde på programmet. 

Men lige så snart pengene havde skiftet hænder, og vi kom i gang med det sjove, så måtte jeg hverken det ene eller andet.

Det ende med lidt doggy og lidt missionær og så tænkte jeg, det gider jeg ikke spille min tid på. Lavede en hurtig aflevering oppe i hende og var færdig 10 minutter efter ankomst.

Fiskede lidt efter at få refunderet den sidste halve time, men det var helt umuligt. 

kommer helt sikkert ikke igen. 

Hvis i har hende på programmet, så aftal en quicky og forvent ikke nogen speciel service. 

Var hun i det mindste stram og glat?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...