Hop til indhold

Hillerød Lilly SÅDAN skal massage være

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre en lille hilsen her fra Hillerød

hvor jeg igennem en rimelig lang tidsperiode har besøgt Lilly thaimassage som ligger lidt oppe i byen ved udmålingen er gågaden

Lad os lægge en ting fast Jeg gik ind med formålet at få thai massage og intet andet hertil kan jeg kun anbefale Lillys magiske hænder og hendes stil af massage som jeg synes er en del anderledes end andre steder specielt hvis man fortæller hende at man har et problem med for eksempel ryg skulder hånd arm hoved eller andet går hun virkelig til det som en ren mester

Så hvis du er i markedet for en rigtig god gang økologisk massage så Grib knoglen og lav en aftale

-kan informere om der også er andre piger til stede men har prøvet dem og hvis det er massagen med kom efter kunne de ikke måle sig med ejeren

Lilly er sød at snakke med en ældre dame med komisk lyst hår i forhold til hendes thailandske oprindelse

Slutteigtdt ved jeg også gerne takke for de mange anmeldelser i andre lægger ud til stor gavn for alle selv har jeg været aktiv bruger af det thailandske Miljø i over 20 år tænker jeg helt tilbage fra "travbladet og hedomaxx"

De store faldne krigere så som Grundtvigsvej og stedet ude på Hvidovrevej som faldt efter covid-19 der har været mange gode steder som desværre lukkede mange piger har været igennem Møllen og mange faste besøg på mange klinikker

Skulle man fristes til noget hvor der skal ske lidt mere end bare massage kan jeg varmt anbefale Stedet i Bagsværd overfor synshallen synes egentlig altid de har haft et rigtig højt niveau aldrig rigtig gået skuffet derfra... 

B. good

Lance

Skrevet

Ejeren af Lilly er af polsk oprindelse. Hun er hvidhåret.
Og hun har en thailandsk massør ansat ved navn Bua. Hun er dog ikke hvidhåret. 

Din anmeldelse gør mig lidt i tvivl om hvem der skrives om? Er Bua blevet hvidhåret eller har du opfattet Lilly som værende thailandsk? 

Skrevet
  • Author

Jeg prøvede at redigere men kunne ikke

er godt klar over at hun ikke ejeren er thai og det jeg mente med det lyse hår var blåt at hun har en thai massage i Klinik og man forventer ikke at se en helt lyshåret pige

Har som beskrevet også prøvet massage af forskellige af de thailandske ansatte men intet slår ejeren Lilly

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.