Pink Peach 432 Skrevet 16. Januar Kære mænd og GP’er jeg synes jeg har svært ved at finde en glidecreme der fungere ordentligt til hård anal når man bruger kondom. nogle af jer der har erfaring med en god en der virkelig for det til at glide og holder længere end 30 sek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 16. Januar Jeg har haft gode erfaringer med pjur original (silikone). https://www.pricerunner.dk/pl/742-4239219/Sexlegetoej/PJUR-Original-Bodyglide-100ml-Sammenlign-Priser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 534 Skrevet 16. Januar Data skrev, for 32 minutter siden: Anyway, mens vi tænker lidt over det med glidecreme til hård anal ... Husk at sætninger skal starte med stort bogstav, og så hedder det 'fungerer' og 'der virkelig får det til at glide'. Altid dejligt med total ligegyldige og kloge-åge kommentarer der ikke tilfører opslaget noget som helst. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nipper 4 Skrevet 16. Januar Nu er jeg ikke anal fan Jeg kan dog anbefale opvarmning, meget kom gerne lidt spyt på, opvarmning, lidt mere spyt på, sidst jeg var sammen med en, var hun godt varmet op og kom voldsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 16. Januar Jernet skrev, for 9 minutter siden: Babyolie. Det tror jeg ikke er så godt, da det nedbryder fx latex-kondomer og ofte ikke anbefales til indvortes brug. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 127 Skrevet 16. Januar Data skrev, 1 time siden: Anyway, mens vi tænker lidt over det med glidecreme til hård anal ... Husk at sætninger skal starte med stort bogstav, og så hedder det 'fungerer' og 'der virkelig får det til at glide'. Og mens vi tænker lidt over stavekontrol, retskrivning og korrekt ordsætning, vil jeg da gerne benytte lejligheden til at byde velkommen til Lærer Andersen AKA Data… Nå men tilbage tilbage til emnet glidecreme. Glæder mig til seriøse indspark 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10038 Skrevet 16. Januar Det er gerne pigen der sørger for det, og jeg er gerne for forfjamsket til at kunne huske det peæcise mærke. Dem jeg har haft dyrket hårdest anal med har i øvrigt kunnet tage imod bare med spyt. Et mærke jeg dog synes har gået igen har været Durex, og da jeg en enkelt gang har været sendt i byen efter kondomer og glidecreme af en pige har det været den jeg har fundet i håndkøb på apoteket. Vi var fint tilfredse med den. Kim 0240 skrev, for 48 minutter siden: Altid dejligt med total ligegyldige og kloge-åge kommentarer der ikke tilfører opslaget noget som helst. Der var vist ikke mange der forstod joken om at han var "anal" (pertentlig og hængt sig unødvendigt i små detaljer) omkring grammatik og stavning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FookMiFookYu 297 Skrevet 16. Januar Jeg har haft gode erfaringer med denne glidecreme til sex med kondom: https://www.matas.dk/rfsu-sense-me-magic-glide-75ml Jeg har forstået at de silicone-baserede glidecremer har længst holdbarhed, men jeg min oplevelse af ovenstående blandingsopskrift er rigtig god! Man vil jo (i hvert fald som mand) stadig gerne opleve lidt friktion og der oplever jeg at de rene silikoneprodukter nærmest kan give FOR meget glid.... FMFY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 16. Januar Silikone og kondom er en dårlig ting at bruge sammen. Silikonen nedbryder latex… Så skal man selvfølgelig bruge latexfri kondomer.. Legetøj har heller ikke godt af silikone btw. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 202 Skrevet 16. Januar CamillaHusmor skrev, for 42 minutter siden: Silikone og kondom er en dårlig ting at bruge sammen. Silikonen nedbryder latex Det er nok rigtigt for nogle typer, men for Pjur Original: Compatible with Polyurethane, Polyisoprene and Latex Condoms 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 432 Skrevet 16. Januar Lauersen skrev, for 2 timer siden: . Dem jeg har haft dyrket hårdest anal med har i øvrigt kunnet tage imod bare med spyt. Kan jeg også sagtens uden kondom. Men min krop og kondom er ikke altid helt gode venner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 432 Skrevet 16. Januar Nipper skrev, for 2 timer siden: Nu er jeg ikke anal fan Jeg kan dog anbefale opvarmning, meget kom gerne lidt spyt på, opvarmning, lidt mere spyt på, sidst jeg var sammen med en, var hun godt varmet op og kom voldsomt For meget opvarmning ødelægger fornøjelsen kan godt lide når det er lidt stramt. Men det skal glide… 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1009 Skrevet 16. Januar Nu er jeg stor fan af at tage bagdøren ind. Jeg har kun set kvinderne bruge en vandbaseret olie, men, hvad der er godt af mærke, det ved jeg virkelig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 293 Skrevet 16. Januar Måske sitre den er water-based med 20 % aloe vera. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Masterfelix000 132 Skrevet 16. Januar Vigtigt emne. Ved brug af kondom vil jeg anbefale vandbaserede glidecremer. Jeg er stor fan af denne - det samme gælder når du leger med sexlejetøj der er gummi/silikone-baseret. De rigtige analdronninger har deres egne eller helt særlige cremer, til f.eks. anal fisting. De er ofte meget træge og tyktflydende. Er det uden kondom og med legetøj af glas og stål så helt klart en silikonebaseret creme. Denne er min favorit, men der er en del gode at vælge i mellem. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1891 Skrevet 17. Januar Jeg var sammen med en GP, som var ved at fjerne Anal fra menuen da et par gæster ikke kunne opføre sig ordentligt. Men hun var frisk på at prøve med mig, da hun havde købt en af disse tre, kan ikke lige huske hvilen, og med navnet "backdoor", ligger den jo ikke skjul på dens opgave. https://www.orion-shop.dk/katalog/glidecreme-og-co?q=backdoor--0--24---- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 17. Januar Unødvendigt fylde og hjælper ikke TS BTK skrev, for 8 timer siden: Google is your friend og mere seriøs end herinde… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 207 Skrevet 17. Januar ½angel skrev, for 3 timer siden: Jeg var sammen med en GP, som var ved at fjerne Anal fra menuen da et par gæster ikke kunne opføre sig ordentligt. Men hun var frisk på at prøve med mig, da hun havde købt en af disse tre, kan ikke lige huske hvilen, og med navnet "backdoor", ligger den jo ikke skjul på dens opgave. https://www.orion-shop.dk/katalog/glidecreme-og-co?q=backdoor--0--24---- Jeg har også gode erfaringer med Pjur backdoor. eller hvis det skal være helt vildt så er der den her, men den er creme hvid, og ikke gennemsigtig som gel. Ødelægger måske lidt det visuelle… https://www.sinful.dk/p/fisting-gel-relax-200-ml/1016206 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 432 Skrevet 17. Januar Tak alle sammen. Fejlen er at jeg har brugt silikonebaseret tænker jeg. En der ikke nedbryder kondomer godt nok. Men vandbaseret glider nok nemmere med kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 432 Skrevet 17. Januar Hfyr skrev, for 2 timer siden: Jeg har også gode erfaringer med Pjur backdoor. eller hvis det skal være helt vildt så er der den her, men den er creme hvid, og ikke gennemsigtig som gel. Ødelægger måske lidt det visuelle… https://www.sinful.dk/p/fisting-gel-relax-200-ml/1016206 Pjur backdoor er dem jeg bruger. Men kan høre vandbaseret er bedre til kondom end silikonebaseret, så det er nok der fejler ligger. ved alm anal har silikone dog fungeret fint, men det er netop når det skal være helt vildt, den ikke dur. Så kunne godt være jeg sku prøve den fisting der også men tænker vandbaseret nok hjælper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 207 Skrevet 17. Januar Pink Peach skrev, 1 time siden: Pjur backdoor er dem jeg bruger. Men kan høre vandbaseret er bedre backdoor moisturising, er vandbaseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 432 Skrevet 17. Januar Hfyr skrev, 1 time siden: backdoor moisturising, er vandbaseret Ja, jeg har dem begge, har bare kun brugt den vandbaseret til legetøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 234 Skrevet 17. Januar (edited) Kløver vaseline den lille gule runde dåse kan den bruges Redigeret 17. Januar af Bamsefyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg