Artemis 0 Skrevet 15. Januar (edited) Er der nogen som har erfaring med Martha fra Harmony? Hun har været der i en del år, og er også lidt oppe i åren, i forhold til de andre piger på hyggelige Harmony. Redigeret 16. Januar af Stapler Overskrift rettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 290 Skrevet 15. Januar Hej Du har været her i over 10 år, så mon ikke du kender lidt til i hvilken kategori denne hører til? Jeg har bedt om at få den flyttet. God aften 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 16. Januar Jeg har rettet din overskrift. Den handler jo om "Martha". @Artemis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latexsjoveren 94 Skrevet 16. Januar Jeg har gode erfaringer med Martha. Hun er både sød og serviceminded, så hende kan du roligt bruge noget tid med Du skal lige være opmærksom på, at hun kun taler tysk/polsk, så engelsk kommer du ingen vegne med....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 302 Skrevet mandag klokken 22:14 Jeg vil skyde på at hun er ca 45. Polsk, men har været i Tyskland i mange år. Hun er ikke lige præcis tynd og sexet, men mere husmoderagtigt. Men som hun siger, hun har det her job for at hun elsker sex. Nuvel... med dejlige piger i 20erne står hun ikke på min bucket list..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg