Hop til indhold
Guest Liderligfyr

dugfriske rapport

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Er der nogen der har dugfriske rapporter fra World, Oase, Mangattan og Sharks? evt nogen der har prøvet Harem på en hverdag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

kommer anmeldelser (tror jeg)

 

World 30 piger på en hverdag…. ikke toppen udseendemæssig, men halvdelen var vel på to-do listen. Lidt ala Acapulco lige med det.

 

Sexen/rummene: både wingmanden og jeg havde lutter fantastiske eller fuldstændig outstanding oplevelser i rummene med pigerne. 

 

Stemningen: Der var ikke noget party eller sjov…. approachen var afkølet men alligevel på en behagelig måde. Blev lokket til sex i kinoen, hvilket var med den helt rigtige pige (var 6 der havde 6 der)  Klubben var måske lidt stor i forhold til så få mennesker. Nu var jeg der med Wingman så vi hyggede os gevaldig. Maden….. gyros og pomfritter ingen grøntsager ( det synes jeg er fesen til den entrepris)

 

OASE antal piger…. pas over det hele var der fisser og patter :smile: og mange vildt lækre. Ikke show eller noget, men de flere folk gjorde der skete lidt mere. Approachen var ret konstant og kortvarig vil du med i rum????? Rummene/sexen langt de fleste godkendt et par enkelte mere end godkendt. 1 stoppede jeg midt i sexen smed 50 euro og sagde hun var dæleme elendig og gik. Maden ganske udmærket

 

Nu jeg læser hvad jeg lige har skrevet er OASE klart det oplagte valg….. men World vinder på hyggen og rummene

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. forplejningen.

Oase har et system hvor du må spise for max. antal euro incl. i entreen, du skal aflevere dit armbånd når du bestiller maden. Er det stadig tilfældet ?

Menuen var pizza og pasta ?

 

Maden på World plejer at være udmærket om aften. I weekenden starter de grillen.

 

Generelt er der flere sharks på Oase.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Mht. forplejningen.

Oase har et system hvor du må spise for max. antal euro incl. i entreen, du skal aflevere dit armbånd når du bestiller maden. Er det stadig tilfældet ?

Menuen var pizza og pasta ?

 

Maden på World plejer at være udmærket om aften. I weekenden starter de grillen.

 

Generelt er der flere sharks på Oase.

På Oase koster maden 10 euro per måltid. I entreprisen er der et måltid (armbånd) Det er både morgen, middag og aftensmad der koster.

 

Midt på dagen var der en udmærket buffet med forskellige ting, ganske acceptabelt. Aften var pizza, pasta hvad jeg ærindrer ( tog selv pizza)

 

 

ANGÅENDE pigerne stødte vi begge på dårlige oplevelser på OASE….. udover det oplevede wingman at mange af sessionerne kun varede 20 min, men det gjorde ham intet, da der var fuld damp på sexen.

 

På World var det helt anderledes, oplevede flere af pigerne var ret ligeglade med tiden. Kun superrum for os begge, ingen "bekymringer" om hvad der var med i prisen. Jamen faktisk ligeså hæderligt som ACAPULCO men måske endda varmere piger når alt kommer til alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

På World var det helt anderledes, oplevede flere af pigerne var ret ligeglade med tiden. Kun superrum for os begge, ingen "bekymringer" om hvad der var med i prisen. Jamen faktisk ligeså hæderligt som ACAPULCO men måske endda varmere piger når alt kommer til alt

 

Det kunne måske hænge sammen med få gæster den dag på World, men ja pigerne er generelt mere afslappet på World end Oase, men jeg kan nu godt lide de mere sharky og lunefulde piger på Oase. Det giver en mere dynamisk stemning, men det er nok bare mig :P

 

Jeg er på World om ca. 2 uger :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det kunne måske hænge sammen med få gæster den dag på World, men ja pigerne er generelt mere afslappet på World end Oase, men jeg kan nu godt lide de mere sharky og lundefulde piger på Oase. Det giver en mere dynamisk stemning, men det er nok bare mig :P

 

Jeg er på World om ca. 2 uger :D

Det er ikke utænkelig at det var dagen der gjorde udslaget….. men hvilken en dag :-) de var sgu søde

Del dette indlæg


Link til indlæg

World

Sexen/rummene: både wingmanden og jeg havde lutter fantastiske eller fuldstændig outstanding oplevelser i rummene med pigerne. 

 

Stemningen: Der var ikke noget party eller sjov…. approachen var afkølet men alligevel på en behagelig måde. Blev lokket til sex i kinoen, hvilket var med den helt rigtige pige (var 6 der havde 6 der)  Klubben var måske lidt stor i forhold til så få mennesker. Nu var jeg der med Wingman så vi hyggede os gevaldig. Maden….. gyros og pomfritter ingen grøntsager ( det synes jeg er fesen til den entrepris)

Ah ja - pigerne på World....

Hvilket minder! *Suk*

Det lyder nu også til at I har ramt en ekstra stille dag.

Hvordan var vejret? Måske kommer der flere af både gæster og piger, når det er sol.

Oase har mere action på hverdage - men som I opdagede - også større Shark risiko!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

kort og godt: vejret var ikke have! ellers ærgerlig for haven på World så super ud. På Oase var vejret lidt bedre, men stadig ikke til udendørs…. var dog i poolen efter jeg havde fået jaget alle pingvinerne op. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah ja - pigerne på World....

Hvilket minder! *Suk*

Det lyder nu også til at I har ramt en ekstra stille dag.

Hvordan var vejret? Måske kommer der flere af både gæster og piger, når det er sol.

Oase har mere action på hverdage - men som I opdagede - også større Shark risiko!

 

World ligner en pensionist klub i hverdage :P

men på fredage-lørdage bliver klubben forvandlet til en fræk natklub med disco, drinks, højt musik og dansende piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah ja - pigerne på World....

Hvilket minder! *Suk*

Det lyder nu også til at I har ramt en ekstra stille dag.

Hvordan var vejret? Måske kommer der flere af både gæster og piger, når det er sol.

Oase har mere action på hverdage - men som I opdagede - også større Shark risiko!

 

Hvad mener du med Shark risiko? Det er ikke et udtryk jeg lige kender :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad mener du med Shark risiko? Det er ikke et udtryk jeg lige kender :cool:

 

Det er nok mig som har introduceret udtrykket i sin tid :lol:

I fagsproget betyder det: Piger som er aggressive, snyder med tiden eller ikke leverer den aftalte, forventet service.

 

Der er også et udtryk som hedder "søstjerne", det er næsten lige så slem som en shark :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hæhæ, hajer og søstjerner er ikke pattedyr men fisk :P

Jeg snupper hellere en dejlig havfrue, uhmmm.... hun smager dejlig af frisk fisk :D

Hvor jeg kommer fra er fisk nu også et dyr ;-) nærmere betegnet et hvirveldyr med gæller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Når Wiki siger det skal det nok passe :P :

http://da.wikipedia.org/wiki/Fisk

Hvad er en "søstjerne" i din verden ? :P

Ja wikipedia er ret kloge :-) En søstjerne er bare en ulækker tingest..... jeg er ikke helt inde i alle udtrykkene om pigerne. Har min egen inddeling.... ren katastrofe..... sex men ikke noget der skal gentages.... leverpostej ( hverken godt eller skidt).... sød dejlig pige jeg klart godt kunne finde på at besøge igen..... og sidst hende der snorer mig om lillefingeren som jeg bare VIL HAVE om og om igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...