danishone1 31 Skrevet 15. Januar Ville blot dele min oplevelse her. Var dernede efter sommerferien sidste år og havde brugt badoo til at sætte min lokation til byen, og må indrømme hver dag var der utrolig mange hits. Da jeg aldrig har været sammen med en mørk kvinde var det noget der skulle prøves. Tiden inden rejsen blev brugt til at snakke med de forskellige og se hvad der var muligt. De der var seriøse snakkede jeg med via whatsapp En del viste sig at bo noget længere væk, så de blev sorteret fra, en del spurgte om penge inden, de blev sorteret fra, udvalget var stort, både unge og gamle og både dem med stor røv og meget slanke. Priserne varierede også og ingen tvivl om at en del af pigerne brugte også badoo til at skaffe kunder. Men var interesseret i at mødes med nogen der faktisk gerne ville have sex og som selvfølgelig skulle honoreers for dette og pris var fint og så oveni til uber. Første var en på 28 (i følge hende selv) og valgt ud fra meget at være en curvy og hun kunne komme efter arbejde så dukkede op kl.21 og jeg hentede hende og en gave (parfume) og penge blev udvekslet. Hun smed kjolen og havde intet under og sexen var ganske god, men dog med den der fornemmelse jeg gider ikke kysse med dig og vil egentlig gerne have du kommer snart så jeg kan gå. Det er jo så lidt pirrende at hun gør dette, men man kan vel et trick eller to til at holde den kørende, så vi blev begge særdeles svedige og til slut tror jeg egentlig bare hun gav løs. Alt var med kondom og jeg kom oppe i hende, og ja 5 min efter var hun ude af døren. Andet møde var en kvinde 40+ som solgte diverse helseprodukter, og tror mest hun egentlig var ude efter at slippe for at betale for overnatning. Hun var ganske køn på billederne men da vi mødtes så ikke helt. Men hun var villig og kunne lide at nusse og da hun slappede af så nød hun at få leget med klitten og kom ganske kraftigt. Så spurgte hun, can I shave you, øh hvad, så var det mine kønsdele, nok er boller glatte og resten trimmet, men hun ville gerne det hele skulle væk...så frem med skraber og jeg fik en tur, det var ret frækt da hun holdt mig stiv hele tiden med nus og slik. Så blev det til sex og igen alt med kondom og jeg kom. Hun fik lov at sove og smuttede kl.5 næste morgen da hun skulle på job 3. møde var en fraskilt kvinde på 30, som sagde no sex for 2 years, tja måske, men mega sød at se på så hun kom, jeg skulle kun betale for uber, så det gjorde jeg så efter small talk og hun følte sig ok, så gik vi i gang, og jeg tror faktisk ikke hun havde haft sex i to år. Hun havde god tid og ville nyde og brugte længe på at nusse lillemanden. Det var meget gfe med meget fokus på mig. Så rigtig godt og hun smuttede også efter at have nusset i lang tid 4.møde var så en fra hotellet, vi delte morgenmadsbord og hun var fra Mauritius og på en konference, og var 50+ så min egen alder, og sagde vi kan da tage en øl i baren. Så jo om aftenen mødtes vi der og snakkede om vores liv. Hun var gift men manden var voldelig og meget korpulent og hun havde lukket for det varme vand. Det korte af det lange vi endte på hendes værelse til forrygende sex, hun blev megavåd og hun var helt vild med at få slikket bryster. Jeg så hende desværre ikke mere 5.møde, var en kvinde fra Etiopien på 35 år som var i Johannesburg for at besøge familie, hun var læge og den var sgu god nok for hun viste billeder. Det var på sidste dagen hun pingede ind på badoo, og det handlede om penge da lønnen var latterlig lav. Sexen var sindsyg god, hun var fraskilt og skulle ikke nyde noget af en ny mand (i følge hende), så hun brugte det her til at tjene ekstra og sexe med dem hun kunne lide. Hun er en af de flotteste kvinder. Så brug badoo hvor du kan sætte lokation til der du skal hen men lad være med at spørge om ydelser, så lukker de din konto ned, og ja du kan møde nogen der ligner modeller men prisen er også derefter 11 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 17. Januar (edited) Var selv i Sydafrika sidste år, men så vidt jeg kunne finde ud af er prostitution ulovligt på de kanter, og formål med rejsen var noget andet, så jeg valgte det fra. Vil helt sikkert kigge på din model på næste tur Redigeret 17. Januar af Big thaifan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SillyBag 0 Skrevet 17. Januar Hej er lidt nyserig når du siger prisener også der efter. hvad er prisen da typisk i Sydafrika Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 161 Skrevet 24. Januar Lyder sku meget frækt. Er pigerne til græsk? Elsker en sort fræk røv… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danishone1 31 Skrevet torsdag klokken 18:02 priser var at betale for deres uber, og nej der var ikke græsk...men vil du betale kan du få uden problemer, og ja der er mange store numser at møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 213 Skrevet søndag klokken 18:33 Mange tak for en meget fin anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg