Probator 983 Skrevet 14. Januar (edited) https://www.episkm.com/hvad-er-episk-massage Jeg havde aftalt 1,5 time med Nida. En smuk og smilende, men samtidigt afmålt baltisk kvinde med masser af blæk på armene. Hun forklarede indledningsvis, at klienten ikke må røre. Klienten må kun ligge helt afslappet og nøgen på briksen, og så ville hun arbejde, og dirigere, og klienten skal kun koncentrere sig om at modtage. Det lød godt synes jeg, for noget lignende har jeg oplevet hos en rigtig tantramassør, hvor det var et fantastisk møde. Af med tøjet og op på briksen, liggende på maven. Så var der oliemassage på det meste af kroppens bagside. På ingen måder noget særligt. Derefter om på ryggen, så forsiden også kunne få noget tilsvarende, ikke særligt. Jeg tror, at hun således fik brændt de første 35-40 minutter af. Derefter tog hun fat i mit organ. Den fik rejsning. Så kørte hun ellers løs med oliemassage på den, mere eller mindre varieret. Mest mindre dog. Da jeg på et tidspunkt kom til, at lave nogle små ryk med underlivet fik jeg straks besked på, at ligge stille og bare modtage. Og så fortsatte det med kedeligt organmassage indtil ca. 10 minutter før tid. På intet andet tidspunkt end da jeg blev bedt om, at holde mig i ro følte jeg noget som helst i retning af orgastisk nydelse. Så forklarede hun mig, at det var fordi mit testosteron hellere ville blive inde i kroppen. Det har jeg dog svært ved at tro. Så kom der endeligt noget lækkert på programmet. Nemlig, at få olien tørret af med varme fugtige vaskeklude, samt at få en slags totem inspireret ryste terapi af arme og ben. Inden jeg forlod etablissementet spurgte hun mig, hvordan jeg havde det. Og jeg svarede ærligt, at jeg havde haft større forventninger. Temmelig kedelig 90 minutters oplevelse for kr. 1800. Øv. Jeg kommer nok ikke til, at besøge Nida igen. Redigeret 14. Januar af Probator 7 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 17. Januar Ja lyder ærligt talt som en flad oplevelse. Da jeg begyndte at gå hos eoosk havde jeg først en mail korrespondance. Det er sikkert ikkke alle der gider det, og det var også årsagen til at jeg valgte én og er trofast klient. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 17. Januar En lille tilføjelse til anmeldelsen: På hjemmesiden episkm.com fremgår det mindst to steder, at de alle er danske massører. https://www.episkm.com/kopi-af-billede "Men de er alle pæne, søde danske piger med empati og hjertet på det rette sted." https://www.episkm.com/koebenhavn "Alle vores Episke Massører er top professionelle danske piger, der alle yder den samme høje standard." Men det passer ikke helt. Asta er norsk og Lia er asiat fremgår det, At Nida er fra et baltisk land fremgår ikke. Jeg har ikke noget imod udenlandske kvinder, men savner ordentlighed fra Episk firmaets side. Så jeg synes en opdatering af hjemmesiden er påtrængt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 17. Januar Probator skrev, for 58 minutter siden: Men det passer ikke helt. Asta er norsk og Lia er asiat fremgår det, At Nida er fra et baltisk land fremgår ikke. Jeg har ikke noget imod udenlandske kvinder, men savner ordentlighed fra Episk firmaets side. Så jeg synes en opdatering af hjemmesiden er påtrængt. Jeg synes måske ikke det før det store, men fa ret skal være ret, så er jeg enig i at det man skriver officielt skal passe. Har du skrevet til episk? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 529 Skrevet 17. Januar Det er nu en rigtig god ide, at gå ind på hjemmesiden og bruge tid på at sætte sig ind i, hvad episk massage er. Du møder netop IKKE en glædespige men nærmere en terapeut. Man opnår sjældent disse indre orgasmer første gang. Ejakulation er kun en bonus og ikke det egentlige mål. Af de nævnte har jeg mødt Lia. Hendes behandlling fejlede absolut ikke noget. Hun er ganske rigtigt asiat,men hun taler fejlfrit dansk omend med accent. Hende vil jeg såmænd gerne anbefale. Jeg har gået til episk med jævne mellemrum de seneste 10 år. Det er en stor trøst, når lillemand bliver for træt til at rejse sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 17. Januar oros skrev, 1 time siden: Det er nu en rigtig god ide, at gå ind på hjemmesiden og bruge tid på at sætte sig ind i, hvad episk massage er. Du møder netop IKKE en glædespige men nærmere en terapeut. Man opnår sjældent disse indre orgasmer første gang. Ejakulation er kun en bonus og ikke det egentlige mål. Af de nævnte har jeg mødt Lia. Hendes behandlling fejlede absolut ikke noget. Hun er ganske rigtigt asiat,men hun taler fejlfrit dansk omend med accent. Hende vil jeg såmænd gerne anbefale. Jeg har gået til episk med jævne mellemrum de seneste 10 år. Det er en stor trøst, når lillemand bliver for træt til at rejse sig. 100% enig! Jeg havde håbet jeg havde opdaget episk for 10 år siden. Jeg er gået fast med jævne mellemrum siden 2019. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 17. Januar (edited) vovse skrev, for 9 timer siden: Har du skrevet til episk? Nej. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har lavet en anmeldelse til community her. Jeg tror dog, at de selv følger lidt med her på siden. Hvis du synes de skal underrettes, må du selvfølgelig gerne, hvis du har lyst. Redigeret 17. Januar af Probator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 17. Januar (edited) oros skrev, for 7 timer siden: Jeg har gået til episk med jævne mellemrum de seneste 10 år. Det er en stor trøst, når lillemand bliver for træt til at rejse sig. vovse skrev, for 6 timer siden: Jeg havde håbet jeg havde opdaget episk for 10 år siden. Jeg er gået fast med jævne mellemrum siden 2019. Godt for jer @oros og @vovse at i begge får noget ud af jeres besøg. Der er immervæk nogle terapeuter, at vælge imellem, og I har begge været heldige, at møde nogle, som har givet jer "good time". Det håbede jeg også, at jeg ville få hos Nida. Men jeg anmeldte først og fremmest Nida. Har I fået behandling fra hende også? Har andre læsere noget, at tilføje vedr. Nida? Redigeret 17. Januar af Probator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 18. Januar Probator skrev, den 17.1.2026 at 13:38: Jeg har ikke noget imod udenlandske kvinder, men savner ordentlighed fra Episk firmaets side. Så jeg synes en opdatering af hjemmesiden er påtrængt. Tak til episk for, at læse med her, og følge opfordringen til, at opdatere hjemmesiden. Bemærkede også, at det Lithauiske flag er tilføjet ved Nidas profil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 87 Skrevet 20. Januar Probator skrev, den 18.1.2026 at 00:26: Godt for jer @oros og @vovse at i begge får noget ud af jeres besøg. Der er immervæk nogle terapeuter, at vælge imellem, og I har begge været heldige, at møde nogle, som har givet jer "good time". Det håbede jeg også, at jeg ville få hos Nida. Men jeg anmeldte først og fremmest Nida. Har I fået behandling fra hende også? Har andre læsere noget, at tilføje vedr. Nida? Ja du har ret. Din anmeldelse drejede sig om Nida. Var ikke meningen at afspore. Jeg har tilbøjelighed til at give dig ret at jeg har været heldig. Der er mange at vælge imellem og det er ikke alle man syncer med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg