Denanonyme12 4 Skrevet 14. Januar https://annoncelight.dk/showad/411892Camilla fra Christiansfeld !!! “ Smukkoldingpige” Hun er verdens sødeste person! Super god kommunikation lige fra starten.. bliver mødt af den mest søde og smilende pige. Man føler sig virkelig velkommen. Og ikke på et eneste tidspunkt følte jeg, hun var fraværende. Super smuk og fræk pige. Virkelig tilfredsstillende. Det er bestemt ikke sidste gang! 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 14. Januar Tak. Fedt at du lige gad oprette dig for at anmelde hende. Udover hun er en sød person er der så intet fra den seksuelle del du kan berette om. Jeg tænker det giver god mening i et forum som dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
victora 43 Skrevet 14. Januar hvad er priserne hos Camilla i Christiansfeld ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2754 Skrevet 15. Januar Det hjælper ikke på anmeldelsen. Tag det i PM og lad være med at mistænkeliggøre andre brugere. Send en rapport hvis du er utilfreds med en bruger. Mrking skrev, for 10 timer siden: Tak. Fedt at du lige gad oprette dig for at anmelde hende. Udover hun er en sød person er der så intet fra den seksuelle del du kan berette om. Jeg tænker det giver god mening i et forum som dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denanonyme12 4 Skrevet 15. Januar victora skrev, for 18 timer siden: hvad er priserne hos Camilla i Christiansfeld ? Jeg gav 2200 for en time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 45 Skrevet 15. Januar Har også besøgt hende og er fuldstændig enig med trådstarter. Camilla er virkelig fræk og lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 45 Skrevet 16. Januar Kan i hvert fald sige at det er 100% gfe og ingen tvivl om hun selv nyder det. Derudover er hun nem at snakke med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 6 Skrevet 16. Januar smalhans skrev, 1 time siden: Kan i hvert fald sige at det er 100% gfe og ingen tvivl om hun selv nyder det. Derudover er hun nem at snakke med Kan du sige lidt mere om hendes udsende? Syntes hun er svær at bedømme ud fra de 2 billeder. Og hvis du ellers har mere info, så fortæl endelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 45 Skrevet 16. Januar Sønderjyde1 skrev, for 44 minutter siden: Kan du sige lidt mere om hendes udsende? Syntes hun er svær at bedømme ud fra de 2 billeder. Og hvis du ellers har mere info, så fortæl endelig Pæn ansigt og lækker krop med dejlige bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
12o69o 3 Skrevet 17. Januar Hvordan med stedet er det i selve Christiansfeld by hun træffes? Så tænker om det er et diskret sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg