Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der vil dele erfaringer med Vivian i Holte? Var egentlig på vej til en sanselig omgang massage som jeg havde udset Munja til at udføre, som de mange gode anmeldelser lover, men synes at kunne se af annoncen, at kun Vivian er der for tiden. Er det ligesom når vi går på Noma - stedet vi går efter eller har kokken på dagen også en indflydelse, hvis I forstår :smile:

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vivian er ikke i nærheden af Munja når det kommer til den der næsten meditative massage. De lange strøg og erotiske greb. Munja giver i mine øjne Danmarks bedste HJ. Pirrende, langsomt, nærværende og bevidst langtrukkent. 

Men min opfattelse er at Vivians menukort er lidt længere end Munjas. Og Vivian er måske en my frækkere og kønnere end Munja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NilleAlle skrev, for 5 minutter siden:

Vivian er .....

Det lyder nu alligevel lovende - tak for svar.

Beklager den helt amatøragtige indplacering af mit spørgsmål. Måske jeg kan bede moderator om at flytte det til rette kategori.

Redigeret af KnudBørge

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok? Men tråden handler som Vivian, Munja i Holte, så....

chas skrev, den 14.1.2026 at 11:46:

Jeg har besøgt Helene da hun...

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...