Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut i Dusseldorf i weekenden for noget forretning og så skal tiden slås ihjel, besøgte 2 steder.

Første besøg var https://massagerelax.de/ pigen jeg besøgte er rejst hjem, hvis man skal have udløsning er stedet vel fint nok - jeg troede det var et massage sted med ekstra, men det er ren hore hus, flotte værelser, sød betjening, pyntet lidt på billederne af pigerne, men absolut i den gode ende. Ligger i den sydlige del af Dusseldorf, ca. 15 min. i taxi fra centrum. Pris €150 for 1 ime inkl. FP, måtte dog af med ekstra 20 for mega fransk

Jeg fik jo ikke massage, så dagen efter besøgte jeg dette sted - https://www.jingluo-massage-duesseldorf.de/ for at få massage, normalt er jeg ikke til Kina-massage, da jeg tidligere i tyskland har oplevet man får en mand til massage, men jeg kom for massagen, men det var heldigvis en stille og rolig dame/pige 35-40 år, hun kunne ikke meget engelsk og mine tysk færdigheder er kun gældende når jeg er monster fuld, så det var få ord vi udvekslede - massagen kostede € 50 for en time, til at starte med lidt mærkeligt massage, men med tiden blev den rigtig rigtig god, god massage briks med hul til hovedet, man lå med tæppe over, skubbet til side når hun tog det ene ben osv., meget meget lidt pirring - tror mere det var en fejl, da der var 10 min. tilbage, skulle jeg vende mig om, og så skiftede den stille og rolige "dame" ellers humør, inderlår, mellemkød osv. fik en tur og så spurgte hun til om jeg ville have ekstra - øhhh - ja tak, BtB var 50 med HJ, BJ 60 og FP pakke 80, ja - jeg sagde FP, hun klædte sig af og bag alt det tøj var den perfekte krop - flotte store bryster, lidt hår dernede, og en super røv - total skjult bag alt det tøj hun havde på. BtB var lige gyldigt, men sikke et blow, dybt og skaft, boller mellem kød - hun varmede selv op med finger, så da jeg skulle til, var hun total våd - så hun fik den i alle stillinger og vi måtte holde en kort pause på et tidspunkt (jeg kan meget længe med gummi på), så jeg nåede at køre hende total træt - faktisk længe siden jeg har oplevet en pige med så meget saft ned af lårene da jeg tog hende bagfra, så efter ca. 30-40 min. no-stop knalderi kom jeg, havde en finger i måsen på hende mens hun legede med sig selv - så mega fed oplevelse, jeg nåede at gå i bad og tage tøj på før hun rejste sig fra briksen, hvor hun lå hel "død".. :) Så efter ca. 1½ time og €130 fattigere, gik jeg hjem, hendes veninde i lejligheden spurgte om jeg ikke ville komme igen i morgen og få 4 håndsmassage, men der skulle jeg desværre hjem - prisen var ellers €200 for 2 piger inkl. noget af det sjove... det må blive næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pit. skrev, for 59 minutter siden:

...

Jeg fik jo ikke massage, så dagen efter besøgte jeg dette sted - https://www.jingluo-massage-duesseldorf.de/ ......

- massagen kostede € 50 for en time, til at starte med lidt mærkeligt massage, men med tiden blev den rigtig rigtig god, god massage briks med hul til hovedet, man lå med tæppe over, skubbet til side når hun tog det ene ben osv., meget meget lidt pirring - tror mere det var en fejl, da der var 10 min. tilbage, skulle jeg vende mig om, og så skiftede den stille og rolige "dame" ellers humør, inderlår, mellemkød ...... mellem kød .....

Tak for anmeldelsen. Fed oplevelse - må til Düsseldorf næste gang. Synes det er vanskeligt at gennemskue de her Thai- og Kinesiske massagesteder inde i byerne. Jeg fornemmer de fleste er ultra grønne og man skal udenfor byen for også at få det sjove med.

Forsøgte i december i Köln et sted og fik en helt igennem upåklagelig omgang massage, der gjorde godt. Det var vidst nok mutter, der blev bedt om at træde til, fordi der var fuldt i venteværelset. Sad og ventede med to lidt ældre tyskere, en af hvert køn og så kom der også en yngre dame forbi. Den ældre thaimassøse, der trykkede alle de rigtige steder, gjorde det rigtig godt. Men fordi jeg jo også havde en lidt mere uartig bagtanke med besøget, så blev jeg en smule skuffet. 

Nogen der kan se forskel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudBørge skrev, 1 time siden:

Nogen der kan se forskel?

jeg oplever dem der ikke er i gadeplan, de er frisk på lidt mere, eller dem uden den store hjemmeside også er + dem der har åbent til kl. 21-22.
Er i Tyskland nogle gange om året, men det er svært, man kan altid besøge de "frække" massage steder hvor man kun kan få massage og HJ, dem er der mange af, men det er ligesom at få en 3-retters uden dessert.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...