Hop til indhold

Recommended Posts

Først og fremmest så godt nytår til alle brødre 

Herefter anmeldelsen:

Jeg havde jeg igår besøg af https://annoncelight.dk/profile/slutwifehaves

Har snakket med hendes master Kim igennem lidt tid og endelig fandt vi en dag hvor det passede os begge - lidt mails frem og tilbage og er kort telefon opkald og aftalen var i hus og do and don'ts blev også aftalt 

De ankom lidt forsinket men trafikken i kbh kan være besværlig, så intet problem med det, og jeg blev præsenteret for slutwifen

Jeg havde bedt dem om at tage lidt legetøj med som jeg kunne bruge på hende og fik en taske med alle mulige ting jeg kunne bruge på hende - alt fra reb, dildo, håndjern og nogle ting til at spænde hende fast + en aflang gagball 

Pengene blev afleveret og hendes master gik pænt og så blev hun ellers beordret på knæ så hun kunne sutte mig op fra slap - fik også slikket boller, mellemkød og røv - og hun kan virkelig sutte og slikke til den helt store guldmedalje og hun siger ikke nej men tager bare imod 

Fik beordret hende til at tage tøjet af og smidt hende ind på sengen, gav hende håndjern på beordrede hende til at sutte og slikke videre 

Videre satte jeg den aflange gagball i munden på hende, sprætte hendes ben og gik i gang med at kneppe hende først med dildoen og derefter mig 

Hun tager godt imod i begge huller, slikke pikken selvom du lige har taget den ud røven på hende, og siger ikke nej til noget som helst jeg kunne finde på - også dp med dildo og mig

Da jeg skulle til at komme lagde jeg hende på ryggen sætte min røv på hendes mund og kom ud og hendes bryster i mens hun slikkede min røv 

Efter jeg var kommet og helt udtømt, gik vi fra at jeg var beordrede til at snakke helt normalt og tilbød hende et bad så hun kunne vaske sæden af sig og ellers tage et bad, tøjet på, lidt snak og ellers et kram og kys og afsted med hende 

Næste gang økonomien er til det skal jeg helt sikkert have besøg igen, for fuck det er frækt at have en dansk slutwife gøre alt det jeg normalt kun ser på billedrør 

Jeg vil tror hun er i midten af 40'erne og der er lidt former uden hun er tyk eller fed 

Lidt små bryster - de skriver C men jeg mener nærmere en mellem B - helt glat forneden som jeg foretrækker og ellers super sød og villig til alt det jeg havde lyst til 

Eneste vi ikke gjorde som jeg gerne ville var at tisse på hende men jeg skulle ikke tisse så det må blive næste gang 

Hun kan helt sikkert anbefales hvis i vil have besøg af en slutwife 

Pris 2000 kr for 1 time 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BTK skrev, for 16 timer siden:

Tak for anmeldelse @Ledelsen

Har luret på hende, men billede 12 (i lyserødt i køkkenet) skræmmer mig en anelse…
Kort, hun skriver kun “sorte kys” men er hun reelt til rimming, hvor hun har sin tunge oppe i r….?

Det havde hun ihvertfald på mig 

Jeg synes ikke billederne gør hende fyldest - hun er imo meget pænere i virkeligheden og hun kan virkelig tage imod uden noget brok så længe du overholder de få no-goes hun har 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...