Hop til indhold

!!!23 årig feminin blondine sugarbabe søger sugardaddy!!! Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Ja jeg har flere gange haft kontakt på mail med hende. For et års tid siden og nu også i denne omgang. Jeg tænker hun er en pige der har det svært. For det bliver ikke til noget. Hun får billeder og vil gerne for derefter at trække det ud i en uendelighed og pludselig stoppe med at svare. I denne omgang har hun udsat det 5 gange. Og jeg bliver kun ved for at se om der sker det samme som sidst. Lige nu er der tavshed fra hende. Så tvivler på det bliver til noget. Igen! 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Så er der kontakt og aftale lavet..  dog uden nogle af de krav hun skriver om i sin tekst såsom sende billed osv..  

Men giver en opdatering efter 

Wish me luck :-)

Skrevet
Bobby12 skrev, for 4 timer siden:

Så er der kontakt og aftale lavet..  dog uden nogle af de krav hun skriver om i sin tekst såsom sende billed osv..  

Held og Lykke. Mig har hun drevet rundt i manegen i flere omgange uden det blev til noget. Så er sgu spændt på om det lykkes dig:-)

Redigeret af Mrking

Skrevet
Bobby12 skrev, for 17 timer siden:

Held og lykke 

Skrevet
  • Author

Så er hun besøgt..  det var faktisk en god oplevelse selvom jeg har været noget skeptisk og påpasselig over for om det var scam .  Det var det dog ikke :-)

Hun er fuldstændig som på billederne og virkelig en sød og rar pige.  Og virkelig lækker.. 

Hun sagde at hun får 100 + mails når hendes annonce er oppe så nok derfor ikke alle får svar eller har heldet med at få aftale i hus.. 

• 1 month later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.