Hop til indhold

Gangbang’ønsker

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Kære søde venner, 

Jeg tror I har misforstået trådens emne ;) 

Jeg skrev denne tråd var kun fordi, jeg gerne ville høre om jeres oplevelse med GB, indtil nu har jeg ikke fået den rigtige respons endnu ;) 

Kom gerne med jeres bud på hvad der kunne være sjov at lege med mig - og I er velkomne til at poste relevante links, artikler og YouTube-videoer til ;) jeg betragter sådan set det er nødvendigt. Så endelig Mini GB kommer til at blive en succesfuld koncept, og nemlig af jeres interesse og insats :) 

Ps. Dem der beder om PM skal I ikke gøre, for jeg sender ikke en PM til jer. 

Skrevet
Mook skrev, for 18 timer siden:

.......

Kom gerne med jeres bud på hvad der kunne være sjov at lege med mig -

Når jeg leder efter i mine tanker om hvad der kunne være " Sjovt"  så kommer det lidt an på hvor mange der er til stede.
Lad os antage at der er fire mand der deltager , så er det nærlæggende at tænke der kunne være

1) Èn i hver ende , så du både har en ved hovedet , en bagved dig , det giver dig så to hænder fri , disse kunne så bruges til HJ samtidigt .
2) Dig liggende på ryggen . en der koncentrere sig om Knalde dig , og måske en siddende ved dit hoved  imens de sidste to står standby .
3) Dig ridende på én fyr , imens de tre andre står rundt om som du så kan behage med Hænder og Mund .

Det var lige et par forslag 

Skrevet
  • Author
Naboen skrev, for 6 timer siden:

Det var lige et par forslag 

Tak for dine forslag :P

Hvad hedder de sidste to stillinger, jeg kan ikke finde på YouTube nemlig det  ? 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 12 timer siden:

Tak for dine forslag :P

Hvad hedder de sidste to stillinger, jeg kan ikke finde på YouTube nemlig det  ? 

Manglede Bare , hvad de hedder ved jeg ikke , men jeg finder et par link til en side der ikke er You tube , så du har en bedre idé om hvad jeg mener :)
Det kan være de ikke lige holder sig til den nævnte stilling hele tiden . 

https://xhamster.com/videos/chunky-girl-gang-bang-with-5-guys-m27-115127  Her er lidt i stil med forslag nummer to 

https://xhamster.com/videos/how-do-i-fuck-thee-let-me-count-the-ways-mmmmf-bang-bycc-2927649    Her er der lidt fra forslag tre , der er sikkert også noget i klippet du ikke vil have med :)

Skrevet
  • Author
Naboen skrev, den 14.2.2026 at 09:06:

Manglede Bare , hvad de hedder ved jeg ikke , men jeg finder et par link til en side der ikke er You tube , så du har en bedre idé om hvad jeg mener :)
Det kan være de ikke lige holder sig til den nævnte stilling hele tiden . 

https://xhamster.com/videos/chunky-girl-gang-bang-with-5-guys-m27-115127  Her er lidt i stil med forslag nummer to 

https://xhamster.com/videos/how-do-i-fuck-thee-let-me-count-the-ways-mmmmf-bang-bycc-2927649    Her er der lidt fra forslag tre , der er sikkert også noget i klippet du ikke vil have med :)

Det er i orden og wow it's interesting ;)

Det ville jeg gerne prøve. Er der flere forslag fra Gang Bangs fan - håber ikke jeg virker desperat efter denne tråd. Jeg er bare spændt på hvad der kunne være sket på en time. I andre henseender skal jeg informere deltagerne om forskellige praktisere, sikker sex ved at bruge kondom og reglermæssigt testning for seksuelt overførte infektioner, efter jeg selv er blevet testet ? 

Skrevet
  • Author
Sliksen skrev, for 3 minutter siden:

@Mook troller du eller har du tænkt dig at holde et gb? :D

Jamen, hvad var det forkert med mit skriv ? 

Skrevet
Mook skrev, Lige nu:

Jamen, hvad var det forkert med mit skriv ? 

Absolut intet :) kan bare ikke gennemskue om du har tænkt dig rent faktisk at holde et gb, eller om det bare er hyggesnak.

Skrevet
  • Author
Sliksen skrev, for 16 minutter siden:

Absolut intet :) kan bare ikke gennemskue om du har tænkt dig rent faktisk at holde et gb, eller om det bare er hyggesnak.

Åh, sorry hvis jeg virker useriøs over for dig/jer.

Jeg har bare brug for en håndbog, det er det samme som jer når I skal købe sex, skal I jo allerførste læse en anmeldelse om piger. / Og måske tager jeg tingene alt for seriøst 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 11 timer siden:

Og måske tager jeg tingene alt for seriøst 

Du kan altid skrive hvis du vil lave en uformel tester med 4-5 gutter i mit sommerhus om et par uger :)) nogle gange skal man jo også bare kaste sig ud i tingene :)) 

Skrevet
  • Author
sørenbrun47 skrev, den 17.2.2026 at 08:20:

Du kan altid skrive hvis du vil lave en uformel tester med 4-5 gutter i mit sommerhus om et par uger :)) nogle gange skal man jo også bare kaste sig ud i tingene :)) 

Mange tak.

Jeg skriver til dig om et par uger.

Hav en dejlig aften/weekend :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er egentlig ked at det på dine vegne over, at du er så eksperimenterende med sex og skal teste grænserne. Fortryder du aldrig eller efterrationalisere? Har du oplevet svigt i dit liv fx. fra en kæreste, du elskede højt, og det er årsagen til dit forhold til sex?

Redigeret af sexaddict

Skrevet
  • Author
sexaddict skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er egentlig ked at det på dine vegne over, at du er så eksperimenterende med sex og skal teste grænserne. Fortryder du aldrig eller efterrationalisere? Har du oplevet svigt i dit liv fx. fra en kæreste, du elskede højt, og det er årsagen til dit forhold til sex?

Jeg fortryder det ikke.

Jeg er næsten klar :) 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.