Boy 80 Skrevet 13. Januar Er der nogen som har besøgt Jenny i Vardegade Østerbro fornyelig, som vil komme med en anmeldelse?, har prøvet at søge på hende men uden held. https://www.jenny-thaimassage.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 409 Skrevet 13. Januar Du kan snilt bruge de gamle anmeldelser. Jenny er som hun altid har været Super milf 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GeoGeo 2 Skrevet 14. Januar Helt enig med ovenstående. Hun er dygtig og fræk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 124 Skrevet 17. Januar I Vardegade går man aldrig forgæves med hensyn til god massage... Stedet kan kun anbefales... Det er dog ikke anmeldt i lang tid, men det fornemmer jeg ikke er et tegn på, at stedet er sunket i kvalitet. Så besøg endelig Vardegade 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paspa22 12 Skrevet 18. Januar Og skriver man bare til Jenny, hvis man er ude efter noget andet end på menukortet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 283 Skrevet 18. Januar Du kan da godt prøve men 90 % af Thai kvinderne vil ikke snakke eller skrive om det i mobilen, hvis det ikke står i deres annonce, eller de selv sender yderligere prisliste til dig ved bookning. Tvært imod kan de hurtigt misforstå det. Book en time massage hos Jenny, vær ren og høflig, og tag snakken i butikken med hende. Mange Thai kvinder er selektive med deres ydelser alt efter humør, mangel af penge, kemi, tid på måneden osv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2170 Skrevet 19. Januar paspa22 skrev, for 22 timer siden: Og skriver man bare til Jenny, hvis man er ude efter noget andet end på menukortet? Det vil jeg kraftigt fraråde dig. Som @The Lover Boyogså er inde på, så vil rigtigt mange thaipiger ikke oplyse så meget på telefonen. Det er meget bedre at opbygge en relation, og starte med 2-3 besøg, så der opstår tillid til hinanden, og så lige præcis hos Jenny, tror jeg ikke man skal efterspørge øvrige ikke oplyste ydelser. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg