oldmanhavingfun 122 Skrevet 13. Januar https://annoncelight.dk/showad/407944 det var en WOW oplevelse. Så hun tilbød en oplevelse med endnu en pige og det var jeg lige i humør til Jeg er en lidt ældre herrer men det fald lige i min smag og i et tempo jeg kunne følge med i. Det var virkelig dejligt at de forstod at jeg var der for oplevelsen og ikke at det skulle være vildt Prisen var ok og der blev smilet og grint og hygget. Det er mange mange år siden jeg har prøvet 2 piger og det blev noget jeg kan skrive bag øret De bedste hilsner Oldman 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 120 Skrevet 13. Januar Det lyder pisse lækkert. Har selv prøvet 2 dejlige thai damer på én gang. De snakkede dog en masse thai til hinanden og grinte lidt af det, mens jeg ikke fattede, hvad de snakkede om. Det ødelagde stemningen for mig, så det ikke blev en super oplevelse. Men hvor fedt for dig, at de var med på det, du gerne ville. Det lyder også som der var en god kemi mellem jer. Jeg bliver sku helt fristet af de to kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 13. Januar Lige netop, det var rigtigt lækkert God kemi er alfa og omega. At vi kan grine og at de snakker thai er helt fin så længe det er i god hensende og jeg ikke føler de gør grin med mig Det var en rigtig lækker oplevelse, som jeg vil huske et godt stykke tid Kan kun anbefale at du prøver og du kommer med åbent sind. Så skal det nok blive godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 14. Januar oldman......Nu hjælper det jo også en del at man kender pigerne i forvejen, ellers kan det for mange måske gå begge veje ift oplevelsen. Har selv prøvet en del gange med to thai'er....men dem havde jeg også været sammen med mange gange inden. Du skriver det var rigtig lækkert, men kan du ikke uddybe lidt hvad i lavede, så man måske kunne blive fristet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 14. Januar Det kan jeg kun dig ret i.. det hjælper at have en ping pong med dem og have kemi. Har været i samme position som dig, har været sammen med dem før hen i fortiden Åh fristet.. du burde have tillid til en gammel erfaren mand som mig hehe- hop ud i det og være en gentleman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg