Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi i gård, sød pige ser ud som på billederne. Slank med a skål bryster. God service, ik så god til engelsk, men det var ikke noget problem. Dejligt og diskredt sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@samsø Kan du lave en anmeldelse af dit besøg, som måske var i Aarhus/Brabrand, hvor hun er nu? Du kan nævne, at stedet er diskret. Det er vi mange, der kan lide. Meget gerne lidt om du måske startede med at få massage (om den var god og hvilken type massage), om hun giver et godt blow, lidt om sexoplevelsen og hvor lang tid du bookede. Det vil blive værdsat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var i Brabrand gå afstand fra kirken. Muligvis et kendt sted. Har besøgt 3 forskellige piger der nu. Bestilte 45 min. Jeg lagde mig på ryggen, så hun begyndte med olie massage af lille mand. Det var rigtig godt, bj også super. hun red sig til selv til orgasme, og faldt helt et par min. Der efter sex i div stillinger. Den overskydende tid blev til massage. Men det var nu ikke noget specielt. Var på gade knapt en time efter ankomst. Så alt i alt godkendt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Nam i gamle Brabrand, hun er der 2 uger mere.

Det er bestemt ikke sidste gang, hun er moden, det synes jeg om, hun er ikke som de unge faldet for at komme silikone i brysterne, de er en lille a-skål, jeg kan godt lide det naturlige, de passer godt til hendes meget spinkle krop, hun er meget service minded og så kan hun klare at blive slikket længe.

Hun er en dejlig kvinde, det er meget ny bygning, så jeg tvivler på det er et kendt sted, men det kan det jo blive

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...