Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt Ritchie i Ballerup.

Jeg havde egentlig tænkt mig at besøge Lisa men hun havde fri, så jeg fik en tid med Ritchie i stedet.

Jeg kan så afsløre at det har jeg slet ikke fortrudt.

Ritchie er en humørbombe uden lige og har kæmpe patter. Hendes ansigt er virkelig charmerende og så har hun kæmpe patter.

Jeg troede ikke hun er helt Thai, men hun snakkede Thai med de andre piger, så der må være rigtig nok. Hun er lidt lysere i huden og har kæmpe patter. 
Fik jeg nævnt hun har kæmpe patter. 
så store patter har tyngdekraften selvfølgelig lidt fat i. Hun sagde at de var helt naturlige og de føltes også sådan. 
Der er simpelthen ikke tid nok til at beskrive hvor store de patter er.

Man kan godt mærke hun er professionel når det kommer til massagen. Hun er virkelig i toppen hvad det angår.

Efter lidt tid med massage hvor jeg konstant tænkte på de store patter gik hun igen med B2B. Hold da kæft gutter det er noget specielt med de kæmpe patter. Jeg har aldrig prøvet at få gnedet så store patter rundt på min krop. Det skal simpelthen opleves.

Da jeg vendte mig rundt tog hun kalurius mellem de store patter og legede med ham.

Jeg kunne slet ikke holde til det mere og ville i gang med at lege. 
Hendes økoblow er fantastisk og hun forstår at være nærværende.

Efter gummi på blev det tid til at få ind. Jeg nåede kun at have hende liggende på ryggen på kanten af briksen. Jeg var så opstemt over de kæmpe patter at jeg kom rimelig hurtigt. Tror desværre hun blev lidt skuffet over det og jeg lovede at næste gang ville jeg tage mig mere tid. Normalt holder jeg ret længe, men denne gang gik det ikke.

Jeg fik ros af hende for min renlighed, nu plejer jeg også at komme nyvasket hvis jeg besøger en “massør”. Men det var nu meget rart at det blev anerkendt.

Pigen 9/10 (Lidt rundere en jeg plejer at vælge, men hendes humør og de kæmpe patter trækker op. Dog et smukt ansigt og fornuftigt bygget.

Sex 7/10 (Mest min skyld, da jeg kom for hurtigt. Men hun teaser virkelig og det kan få en til at skyde af lidt for hurtigt.)

Stedet 8/10 (Pænt og rent. Nye lagen og håndklæder hvilket er et must de ikke overholder alle steder.)

Vil jeg besøge hende igen…. Helt sikkert, nu har jeg jo også lovet det. Næste gang må jeg lige sænke tempoet og sørge for hun er lidt tilfreds også.

Fik jeg forresten nævnt hun har kæmpe patter.

Rithcie er sku lidt en ener i mine øjne, jeg kunne godt blive stamkunde hos hende af flere årsager. Massagen, hendes humør, glade væsen og de kæmpe patter.

Ritchie Ballerup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 2 timer siden:

Er hun samme sted som Lisa ?

og er billederne retvisende ? 

Ja hun er samme sted.

Billeder er af hende. Syntes dog hendes ansigt er noget smukkere end det ser ud til på billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For satan en god og sjov anmeldelse:D

Tak for det! Har du nogen idé om hvor længe hun er her? Altså hvor travlt har jeg hvis jeg skal nå at opleve de kæmpe patter!?:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Er hun også kælen og kyssende?

Redigeret af zombie
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Økomand skrev, den 12.1.2026 at 19:56:

For satan en god og sjov anmeldelse:D

Tak for det! Har du nogen idé om hvor længe hun er her? Altså hvor travlt har jeg hvis jeg skal nå at opleve de kæmpe patter!?:rolleyes:

Hun sagde hun holdt fri i weekenden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, den 12.1.2026 at 21:21:

Tak for en god anmeldelse. Er hun også kælen og kyssende?

Åh ja i den grad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitesurfer2 skrev, for 1 time siden:

Tak for en inspirerende anmeldelse. Foregår det på en seng eller en massagebriks? 

Mvh. Kite

Det er en massagebriks, men den er behagelig og stor, nærmest som en lidt hårdere seng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dogoa skrev, for 19 timer siden:

Det er en massagebriks, men den er behagelig og stor, nærmest som en lidt hårdere seng.

Det er præcis sådan jeg foretrækker det, så det er perfekt. Men hendes annonce er allerede væk, desværre. Ville ellers gerne have besøgt hende i dag. Håber ikke hun er helt væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har hørt om hun er helt væk? Nogle af pigerne er jo flyttet til Frederiksberg. Håber ikke de lukker Ballerup ned. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Nogen der har hørt om hun er helt væk? Nogle af pigerne er jo flyttet til Frederiksberg. Håber ikke de lukker Ballerup ned. 

Hun har bare fri et par dage, kunne jeg forstå på en af hendes kolleger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 18 timer siden:

Hun sagde til mig hun har nogle fridage i ugen. Men hun ville komme tilbage. Bestiller snart en revanche kamp med hende igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis hun har så store Patter :rolleyes: har hun så også en stor mave, vil jer der har besøgt hende betegne hende som tyk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til de af jer, der har været forbi: er Richie så flirting and teasing, som hun skriver i sin annonce?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi i går på vej hjem. Havde skrevet lidt frem og tilbage med hende, og bla. Nævnt hvor betaget jeg var af hendes barm, og nævnt lidt hvad jeg tændte på.

Så jeg blev mødt af stort smil, drilske øjne, og masser af pirring inden jeg havde fået tøjet af. 
Jeg syntes hun er dejlig. Ja der er lidt mere af hende, bryster af den skala findes sjældent på tynde kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bemærker, at hendes kæmpe patter nævnes tilfredsstillende mange gange, men som en sygelig babsoman, hvor tingene ikke kan blive store nok, er jeg nødt til at spørge, hvor stort "kæmpe" egentlig er. Hvilken skål vurderer kenderne? F? G? Eller måske K?

Redigeret af sunnynoyo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...