Gangbang-milf 786 Skrevet 11. Januar Så er jeg klar til årets første frække gangbang i Vejle. Skal du med og have den frækkeste oplevelse og sørge for jeg bliver godt brugt, så se her: Gangbang: Onsdag d. 14 januar 19:30-21:00 Torsdag d. 15 januar 11:30-13:00 Kun 1000 kr. For 1,5 times fræk gangbang. Der er ikke mulighed for analsex denne gang. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt inden og efter gangbang. Spørg for mine priser. Dog begrænset tid til alene-møder. Og skal bookes senest dagen før ❤️ ❤️ Lidt om mig: - 42 år - 172 cm - 63 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne enten 14 januar eller 15 januar i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 786 Skrevet 13. Januar Stadig masser af tid pladser til årets første gb i Vejle ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 786 Skrevet 14. Januar Tak for i aften til de fremmødte. stadig ledige pladser til arrangementet i morgen 11:30 ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg