Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne skønne Hotwife 2 gange nu. Og pas på, hun er vanedannende. Denne fortælling er første tur hos hende ………

Man bliver ledt hen til en p- plads for så at verificere man er ankommet til denne position. Får derefter adr som ligger ca 150 m derfra. Får besked på at gå ind af hovededøren. Og låse efter sig. Kommer ind i stuen og derefter i et bollerum. Lidt smalltalk og kysseri. Og hun har hænderne de helt rigtige steder på min krop. Begynder at knappe mine bukser op, og så ryger tøjet ellers af. Spurgte om hun ville slikkes, det ville hun rigtig gerne. Og med hendes lyde fornemmer man hurtigt om man er på rette vej. Bagefter var det min tur til at få min pik suttet. Åh gud, hun kan li det……. Og tiden går jo altid for hurtigt når noget er lækkert.  Fik afprøvet lidt forskellige stillinger, som alle var dejlige for os begge to.
spurgte om hun ville ride mig, og vupti så sad hun godt i sadlen.  Jeg havde betalt for minus gummi. Og det var jeg glad for. Kunne mærke hvor våd hun blev i den stilling vi var i der……..sagde jeg synes det var mega frækt at ku mærke hun blev så våd……… ka du li det vådt spurgte hun, ja det er jeg vild med sagde jeg. Hun rejste sig op og stod med spredte ben over mig, og gav sig selv en sprøjteorgasme der bare sprøjtede ned på mit bryst og ansigt. F… det var frækt. 
hun satte sig ned og red mig igen. Kunne høre hun var ved at komme,  jeg var ikke i tvivl da hun kom. Men som hun skriver må man ikke komme i hende. Men hun kom og jeg holdt igen med min udløsning. Jeg rejste mig op og hun sad på knæ og spillede så  min pik af ud på hendes bryster. Det var så lækkert et syn, at jeg allerede der vidste at det ikke var sidste gang jeg havde være hos hende. Hun er med hele vejen.

https://annoncelight.dk/showad/446871

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bullaarhus skrev, den 11.1.2026 at 18:03:

Hun ser også godt og spændende ud, men priserne også i den høje ende.

Ja det kan du have ret i. Men er sikker på hun ikke gør det for pengenes skyld. Tænker hun hellere vil have få, men seriøse kunder. Der vil have den ægte vare. 

Tager du FP på en Thaiklinik, koster det i omegnen af 15-1800 kr for en time. Og så er det massagen der fylder det meste af den time. 
men du ka nå meget på 30 min med Hotwifen her.  Tror ikke du bliver skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FredeDildo skrev, for 3 timer siden:

Er det kun mig der synes hendes ferie er meget lang

Hun skriver "FERIE I UGE 4"

Nu varer uge 4 frem til og med d. 25 januar 2026, som alle andre uger varer den 7 dage :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...