Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er det svært at være 'forbi' hende, da hun ikke har sted.

Hun ligner en jeg havde besøg af for et par år siden, og som annoncerede lidt på samme måde. Lækker pige, lidt passiv, men sød og ret lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er meget sød og så er hun møg lækker. Jeg har ikke oplevet hun var passiv, da jeg er klar og tydelig om hvad jeg vil have. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar!! er der nogle der kan uddybe omkring alder, etnicitet? Hun ligner en thai umildbart.. er det en i ville besøge igen?

vh monfre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har set hende to gange - hun er efter min vurdering pære dansk men hvert fald dengang med en flot tan - slank og ja egentlig ret pæn men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt - men havde brug for en cum dumpster på det tidspunkt så ikke fordi jeg var utilfreds - dog synes jeg priserne er skruet pænt i vejret siden dengang men inflationen har måske noget at sige, haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

Monfre skrev, den 22.1.2026 at 17:26:

Tak for svar!! er der nogle der kan uddybe omkring alder, etnicitet? Hun ligner en thai umildbart.. er det en i ville besøge igen?

vh monfre

Hun er omkring 20-23 år og ser ret yngre ud. Hun virker til at være en blanding af svensk, dansk og asiatisk. Hendes øjne er smukke og harmoniske, ikke skæve, og det er svært helt at placere hende – hun minder dog mest om en med mellemøstligt udseende. Men som aloha skriver er hun pære dansk 

Redigeret af xazia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aloha skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har set hende to gange - hun er efter min vurdering pære dansk men hvert fald dengang med en flot tan - slank og ja egentlig ret pæn men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt - men havde brug for en cum dumpster på det tidspunkt så ikke fordi jeg var utilfreds - dog synes jeg priserne er skruet pænt i vejret siden dengang men inflationen har måske noget at sige, haha

Jeg vil understrege. At jeg aldrig har set hende som passiv, eller en død sild. Hun har altid gjort det jeg gerne ville have af forskellige stillinger. Hvis man ikke kommunikere med hende, så kan det måske opfattes sådan, fordi hun er en smule genert, vil jeg påstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aloha skrev, for 12 timer siden:

men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt

Er det blevet sagt i denne tråd??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 6 timer siden:

Er det blevet sagt i denne tråd??

Det skrev thedanishdude i første svar til efterlysningen. Men det er måske lidt voldsomt at kalde én bruger for "andre". Men de gamle anmeldelser af hende her har mange der beskrev den oplevelse. Der skal man nok huske på at de er gamle, og meget kan ændre sig med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din ærlige anmeldelse. :x
Jeg har været i “gamet” i nogle år, og hvis jeg fremstod som en “død sild” dengang, så har det højst sandsynligt haft noget at gøre med, at kemien eller kommunikationen ikke var der. Jeg fungerer bedst med mennesker, der taler til mig og møder mig med respekt. Som den kvinde jeg er.. Og ikke reducerer mig til mit erhverv. Når den respekt mangler, bliver jeg naturligt mere påpasselig.
Når det er sagt, så ja: jeg var også mere uerfaren dengang, da vi mødtes går udfra det er nogle år sidem, og jeg har endda været væk fra gamet i næsten et år. Så hvis jeg var en død sild før, vil jeg mene, at jeg i dag er blevet en noget mere levende fisk ;-)
Angående priserne: det må være længe siden, for mine priser er reelt kun steget 200 kr. Alt er blevet dyrere, og jeg har justeret en smule. Hvilket jeg synes er helt fair.
Men tak for de pæne ord om mit udseende. Det tager jeg da med mig.

Alt godt. ^_^

PS. Jeg hedder Cum Princess – ikke cum dumpster. Respekt, ik? :x

Redigeret af CumprincesS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...