Monfre 5 Skrevet 11. Januar Hej alle. er der nogle derude der har haft fornøjelsen at være forbi denne frække kvinde? https://annoncelight.dk/showad/445281 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 383 Skrevet 19. Januar Nu er det svært at være 'forbi' hende, da hun ikke har sted. Hun ligner en jeg havde besøg af for et par år siden, og som annoncerede lidt på samme måde. Lækker pige, lidt passiv, men sød og ret lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 260 Skrevet 19. Januar Hun er meget sød og så er hun møg lækker. Jeg har ikke oplevet hun var passiv, da jeg er klar og tydelig om hvad jeg vil have. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monfre 5 Skrevet 22. Januar Tak for svar!! er der nogle der kan uddybe omkring alder, etnicitet? Hun ligner en thai umildbart.. er det en i ville besøge igen? vh monfre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 75 Skrevet 23. Januar Jeg har set hende to gange - hun er efter min vurdering pære dansk men hvert fald dengang med en flot tan - slank og ja egentlig ret pæn men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt - men havde brug for en cum dumpster på det tidspunkt så ikke fordi jeg var utilfreds - dog synes jeg priserne er skruet pænt i vejret siden dengang men inflationen har måske noget at sige, haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 260 Skrevet 23. Januar (edited) Monfre skrev, den 22.1.2026 at 17:26: Tak for svar!! er der nogle der kan uddybe omkring alder, etnicitet? Hun ligner en thai umildbart.. er det en i ville besøge igen? vh monfre Hun er omkring 20-23 år og ser ret yngre ud. Hun virker til at være en blanding af svensk, dansk og asiatisk. Hendes øjne er smukke og harmoniske, ikke skæve, og det er svært helt at placere hende – hun minder dog mest om en med mellemøstligt udseende. Men som aloha skriver er hun pære dansk Redigeret 23. Januar af xazia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 260 Skrevet 23. Januar Aloha skrev, for 13 minutter siden: Jeg har set hende to gange - hun er efter min vurdering pære dansk men hvert fald dengang med en flot tan - slank og ja egentlig ret pæn men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt - men havde brug for en cum dumpster på det tidspunkt så ikke fordi jeg var utilfreds - dog synes jeg priserne er skruet pænt i vejret siden dengang men inflationen har måske noget at sige, haha Jeg vil understrege. At jeg aldrig har set hende som passiv, eller en død sild. Hun har altid gjort det jeg gerne ville have af forskellige stillinger. Hvis man ikke kommunikere med hende, så kan det måske opfattes sådan, fordi hun er en smule genert, vil jeg påstå. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2171 Skrevet 24. Januar Aloha skrev, for 12 timer siden: men synes begge gange det var som der bliver sagt fra andre sådan lidt en død sild og passivt Er det blevet sagt i denne tråd?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 24. Januar Gløden skrev, for 6 timer siden: Er det blevet sagt i denne tråd?? Det skrev thedanishdude i første svar til efterlysningen. Men det er måske lidt voldsomt at kalde én bruger for "andre". Men de gamle anmeldelser af hende her har mange der beskrev den oplevelse. Der skal man nok huske på at de er gamle, og meget kan ændre sig med tiden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CumprincesS 8 Skrevet 24. Januar (edited) Tak for din ærlige anmeldelse. Jeg har været i “gamet” i nogle år, og hvis jeg fremstod som en “død sild” dengang, så har det højst sandsynligt haft noget at gøre med, at kemien eller kommunikationen ikke var der. Jeg fungerer bedst med mennesker, der taler til mig og møder mig med respekt. Som den kvinde jeg er.. Og ikke reducerer mig til mit erhverv. Når den respekt mangler, bliver jeg naturligt mere påpasselig. Når det er sagt, så ja: jeg var også mere uerfaren dengang, da vi mødtes går udfra det er nogle år sidem, og jeg har endda været væk fra gamet i næsten et år. Så hvis jeg var en død sild før, vil jeg mene, at jeg i dag er blevet en noget mere levende fisk Angående priserne: det må være længe siden, for mine priser er reelt kun steget 200 kr. Alt er blevet dyrere, og jeg har justeret en smule. Hvilket jeg synes er helt fair. Men tak for de pæne ord om mit udseende. Det tager jeg da med mig. Alt godt. PS. Jeg hedder Cum Princess – ikke cum dumpster. Respekt, ik? Redigeret 24. Januar af CumprincesS 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg