N88 107 Skrevet 11. Januar https://annoncelight.dk/showad/447098 er der ikke nogen der har noget at melde om denne skønhed?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads has Nuts 20 Skrevet 11. Januar Lot's of AI used for the pictures Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 107 Skrevet 12. Januar jeg havde håbet på mere præcist og udtømmende svar. Kunstig intelligens, photoshop og makeup. Nogle af billederne er med fuld ansigtsmakeup. Det er ganske tydeligt. Og nogle af billederne er måske heller ikke helt nye, men kunstig intelligens brugt til at forfalske og forskønne. Det synes jeg er langt ude. Pigen er meget smuk, og er super sexet. Det kan der vist ikke være tvivl om. Lad os nu høre nogle vidneberetninger. Jeg bliver desværre nødt til at vente til næste gang hun kommer. Derfor er jeg nysgerrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 63 Skrevet 13. Januar Jeg mødte hende i Esbjerg for et års tid siden og hun er supersød og lidt fræk. Fin service bj uden resten med kondom. Billederne er retvisende - måske lidt filter, men, tæt på virkeligheden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 13. Januar Granit12 skrev, for 3 minutter siden: Jeg mødte hende i Esbjerg for et års tid siden og hun er supersød og lidt fræk. Fin service bj uden resten med kondom. Billederne er retvisende - måske lidt filter, men, tæt på virkeligheden Også min oplevelse med hende i Aalborg sidste år. Virkelig smuk kvinde, sød og tjenestevillig. Alt helt i orden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 107 Skrevet 13. Januar (edited) Tusind tak begge to. Jeg er klar med store forventninger. Jeg elsker de billeder hvor vi ser hendes megasmukke slanke dog modne pigekrop og de fyldige bryster. Når hun så er også er lidt fræk. jeg bare klar. I love it !! Redigeret 13. Januar af N88 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 14. Januar N88 skrev, for 12 timer siden: Tusind tak begge to. Jeg er klar med store forventninger. Jeg elsker de billeder hvor vi ser hendes megasmukke slanke dog modne pigekrop og de fyldige bryster. Når hun så er også er lidt fræk. jeg bare klar. I love it !! God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg