Hop til indhold

Ding-Dong , glad dame på 42 på Falster

Featured Replies

Skrevet

Der er kommet en del flere billeder på annoncen, her på det sidste. 
Er der nogen der har besøgt den glade dame på 42 for nylig? 
For nogle år siden blev der skrevet lidt om hende og en anden thai i huset. 
Umiddelbart kunne det godt være den ene af den som stadig er der. 
https://annoncelight.dk/showad/339923

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
Jolle skrev, for 2 timer siden:

Har du besøgt hende? :P

Desværre ikke.
Af et par årsager: Jeg har ikke været på de kanter et stykke tid. Hun har fjernet de fleste billeder, så jeg er i tvivl om, hvilken pige man møder. 
Jeg havde håbet af nogle "lokale" vidste lidt mere til stedet. ;)

Skrevet

Har planer om at skulle besøge nogen snart og lige nu kunne det godt stå til at blive hende :)
så skal jeg  nok lave et review som jeg normalt ggør de steder jeg besøger ^^ 

• 5 weeks later...
Skrevet

Alle billeder der er, og har været, i hendes annoncer er af hende. Hun er en glad moden thaidame med en pæn slank krop. Meget serviceminded og taler godt dansk. Standardpriser

Skrevet
hans skrev, for 11 timer siden:

Alle billeder der er, og har været, i hendes annoncer er af hende. Hun er en glad moden thaidame med en pæn slank krop. Meget serviceminded og taler godt dansk. Standardpriser

TAK Hans! 😍 Så tror jeg at det er hende jeg besøger næste gang

Skrevet

Det kan du roligt gøre. Forstår dog ikke hvorfor man skriver "Ding-Dong" i overskriften. Det betyder jo crazy, skør eller noget i den retning. Det er hun bestemt ikke. Det er heller ikke nogen særlig pæn måde at at omtale folk på.

Redigeret af hans

Skrevet
  • Author
Exile-63 skrev, for 13 minutter siden:

Nu er/var Ding-Dong hendes profil navn på AL, så det er vel ok at kalde hende det...

Jeg ved ikke hvorfor det svar, jeg troede jeg skrev i går, ikke er kommet på her, men det er nok en fejl 40.

Men ja, det er det navn der står nederst i hendes annonce på AL (når den er aktiv), så derfor kom det med i min overskrift.

Jeg har aldrig tænkt det som et nedladende navn.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.