Hop til indhold
J@n38

Sælger brystmælk...

Recommended Posts

Der er ikke antydning af tatoveringer på det billede, hvor hun klemmer mælk ud. På de tre andre billeder er hun pænt dekoreret over hele kroppen - også brysterne.
Hvis du ikke kan få det direkte fra kilden, men skal have det tilsendt, så er der nok ret stor risiko for, du kommer til at betale overpris for lidt sødmælk tilsat sukker.
Men skriv da til hende, og spørg om betingelserne.

Rettelse:
Jo, når man kigger godt efter, kan det faktisk godt se ud som om der er tatovering på brystet. Sorry.

Redigeret af Julius
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med tidligere broder - kan man ikke få direkte fra "hanen" så er der stor risiko for 100 ml sødmælk fra Brugsen til rekordpris.
At få direkte fra kilden er også en anden oplevelse end i et glas - ikke sandt?!?! ;)

/The Blues

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har skrevet med hende. Hun pumper det ud i poser til dem der er interesseret. Hvis man vil drikke det direkte fra “ Hanen “ koster det 8k. Men så må du også drikke i 1 time og så stryger hun dit hoved og spiller din pik imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den er altså god nok. Der er også kun afhentning på adressen. Hentede for en time siden. Hun kom ud topløs med stive brystvorter og gav mig mælken som stadig var varm. Drak den foran hende, hvilket hun blev meget begejstret over. Det er ikke letmælk! Har desuden set hende på både Reddit og OF. Det er ikke for børn! Hun er top notch, og mega pervers, men lidt svær at få fat i, har nok skrevet til hende 10 gange på forskellige annoncer før hun svarede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Perversfarmand skrev, for 2 timer siden:

Den er altså god nok. Der er også kun afhentning på adressen. Hentede for en time siden. Hun kom ud topløs med stive brystvorter og gav mig mælken som stadig var varm. Drak den foran hende, hvilket hun blev meget begejstret over. Det er ikke letmælk! Har desuden set hende på både Reddit og OF. Det er ikke for børn! Hun er top notch, og mega pervers, men lidt svær at få fat i, har nok skrevet til hende 10 gange på forskellige annoncer før hun svarede

Og du er helt ny herinde. Oprettet i dag. Sammentræf ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Perversfarmand skrev, for 2 timer siden:

Og hvilken by bor hun så i? Alt ved den annonce skriger svindel….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Perversfarmand skrev, for 13 timer siden:

Hun bor i Thyborøn. 

Er du sikker på det? Den mailadresse der bruges har været anvendt til fup tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

GP kan sætte de priser de vil. Ingen grund til at afspore med om du kan lide prisen eller ej eller at afspore med at henvise til andre.

Pas i øvrigt på dit sprog. Der er ingen, der har "en skrue løs" her.

badassbluesman skrev, for 9 timer siden:

8000 bananer...!?!?!? Hun må da have en skrue løs......

Havde jeg været i nærheden af Danmark så havde jeg hellere besøgt .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...