Hop til indhold
Guest Professoren

Haderslev privat

Recommended Posts

Guest Professoren

Er der nogen der kender hende her?

Jeg kan se at billederne med al sandsynlighed er fake, men det er ikke ensbetydende med at pigen også er fake.

 

Har talt med pigen i telefonen, og hun virkede sød og reel, men vil gerne vide lidt mere inden jeg kører der ned...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit link virker ikke, og hvis det er den annonce jeg tror du henviser til så kan jeg se at den er blevet fjernet :/  (var også selv nysgerrig efter at høre om hende)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg lagde selv mærke til at det var oppe igen i dag :)  

 

Skulle du vælge at besøge hende så må du da endelig huske at fortælle hvordan det gik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver jo i hendes annonce at sms IKKE modtages.....Ring da til hende i stedet det da klart at nogle af pigerne bliver trætte

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har været på besøg hos pigen.

 

Det er nok ikke pigen på billederne - men hun er rigtig smuk i virkeligheden.Jeg er jo desværre (alt for) svag for mørke piger.

Fik fin valuta for pengene, dog trækker det ned, at det foregår i hendes private hjem hvor hendes barn/børn (?) tydeligt er til stede.

 

Hun er en ret generet og stille pige, så jeg tænker at hun sorterer alle der (for hende) virker uhøflige og/eller bøvede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...