Hop til indhold

Haderslev privat

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender hende her?

Jeg kan se at billederne med al sandsynlighed er fake, men det er ikke ensbetydende med at pigen også er fake.

Har talt med pigen i telefonen, og hun virkede sød og reel, men vil gerne vide lidt mere inden jeg kører der ned...

Skrevet

Dit link virker ikke, og hvis det er den annonce jeg tror du henviser til så kan jeg se at den er blevet fjernet :/  (var også selv nysgerrig efter at høre om hende)

Skrevet

jeg kunne godt bruge linket, og overvejer at besøge godten på fredag

Skrevet

Ja jeg lagde selv mærke til at det var oppe igen i dag :)  

Skulle du vælge at besøge hende så må du da endelig huske at fortælle hvordan det gik :)

Skrevet

Kontaktede hende i sidste uge pr sms. Fik følgende svar tilbage: "fuck dig"

• 1 month later...
Skrevet

ja har os smset med hende, jeg skrev angående en halv time men da hun så foreslog en time tænke jeg det ikk var det værd

Skrevet

Hun skriver jo i hendes annonce at sms IKKE modtages.....Ring da til hende i stedet det da klart at nogle af pigerne bliver trætte

Skrevet

Jeg har været på besøg hos pigen.

Det er nok ikke pigen på billederne - men hun er rigtig smuk i virkeligheden.Jeg er jo desværre (alt for) svag for mørke piger.

Fik fin valuta for pengene, dog trækker det ned, at det foregår i hendes private hjem hvor hendes barn/børn (?) tydeligt er til stede.

Hun er en ret generet og stille pige, så jeg tænker at hun sorterer alle der (for hende) virker uhøflige og/eller bøvede.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.