Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

Havde fornøjelsen at, at være sammen med super skønne Pink Peach her i fredags.:wub:

Pink Peack er bare en super skøn pige der er helt nede på jorden, nem at snakke og grine sammen med.;) hendes krop, bryster, fisse, røv er bare noget man har lyst til at gå ombord i når hun ligger der på sengen og frækt smiler til en.:P

Vi havde som sådan ikke rigtigt aftalt hvad vi skulle bruge vores tid sammen på i sengen, men vi fandt hurtigt ud at, at en god gang GFE nok var noget vi begge trangte til, det var virkelig også noget hun kunne finde ud at.:P lækker og fræk berøring på hele kroppen begge veje, gode kys.:P efter lidt tid begyndte jeg langsomt at kysse og slikke hende fra halsen og ned til hendes lækre fisse som også var blevet godt våd, hvor jeg nød at slikke hende godt igennem, mens hun lå og havde nogen små og gode støn.:P derefter sagde hun så at det hvis var blevet min tur, så jeg blev vendt og hun gik i gang med at give mig et fantastisk blow.<3 jeg blev nød til at mærke hendes fisse så hun smid gummi på manden og begyndte at ride mig frækt mens hun intenst kiggede mig direkte i øjene, frækt og lækkert.:wub: vendte hende i missionær og kneppede hende alt hvad jeg kunne, hendes skøn tog mere og mere til, hvor hun til sidst kommer i en højlydt orgasme og jeg selv eksplorer sammen med hende.:D

Hvis man skødder hende rigtig godt og hårdt, er hun en pige der bestent ikke er stille i sengen, det i sig selv synes jeg er mega frækt, at en pige tør gi slip på alt og bare bekende nydelsen.:wub: sikker på hun fik nogen gode orgasme i vores tid sammen, det gælder faktisk begge veje.

Fik hun ikke er hun verdens bedste orgasme skuespiller og skal ha uddelt en masse Oscars.:D

Kontakten med hende foregik herigennem EG, men hun har også en annonce på AL men kunne ikke finde den lige nu.

Pink Peach er bare super fræk og lækker at være sammen med, pas rigtig godt på hende.<3

Skal jeg møde hende igen, det skal jeg 100% hvis vi kan få kordineret vores tid igen og hun selvfølgelig også er klar på et hyggeligt gensyn.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for den søde anmeldelse. Det var en fornøjelse at møde dig, langt om længe :P:wub: og tak for de gode orgasmer og alt det andet :P  håber vi snart ses igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
BareMig&OsTo skrev, 1 time siden:

Vi havde som sådan ikke rigtigt aftalt hvad vi skulle bruge vores tid sammen på i sengen, men vi fandt hurtigt ud at, at en god gang GFE nok var noget vi begge trangte til, det var virkelig også noget hun kunne finde ud at.:P lækker og fræk berøring på hele kroppen begge veje, gode kys

Hello @BareMig&OsTo

Thank you for your review…

Could you tell me please if, in your experience with GFE, the kisses exchanged were with tongue?
Her advertisement says that in the GFE service, the kiss is without tongue…

Best regards 

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, for 21 minutter siden:

Hello @BareMig&OsTo

Thank you for your review…

Could you tell me please if, in your experience with GFE, the kisses exchanged were with tongue?
Her advertisement says that in the GFE service, the kiss is without tongue…

Best regards 

Thor 

Som hun selv skriver i sin annonce/profil kysser hun ikke med tungen, selvom jeg kom til at bruge tungen et par gange, som jeg lige måtte undskylde for.:P:D

Men selvom hun ikke kysser med tungen, er det bestemt ikke kedeligt. Stadig rigtig lækkert.:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som hun selv skriver i sin annonce/profil kysser hun ikke med tungen, selvom jeg kom til at bruge tungen et par gange, som jeg lige måtte undskylde for.:P:D

Men selvom hun ikke kysser med tungen, er det bestemt ikke kedeligt. Stadig rigtig lækkert.:wub:

Thank you for the clarification… But I've never had a good experience with the GFE service IF the kisses are without tongue…

Best regards 

Thor 

Redigeret af Thor.2023

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, for 2 timer siden:

Thank you for the clarification… But I've never had a good experience with the GFE service IF the kisses are without tongue…

Best regards 

Thor 

Det jo som man selv ser på det og gør det til...:P

Jeg selv vil godt kunne ha et hyggeligt og frækt GFE med kys uden brug af tunge.:wub: især med denne skønhed.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det jo som man selv ser på det og gør det til...:P

Jeg selv vil godt kunne ha et hyggeligt og frækt GFE med kys uden brug af tunge.:wub: især med denne skønhed.<3

Yes…I understand the motivation behind your propaganda…

Just make sure to read her ad before writing the “review,” so that anyone interested in a Gfe service will know that with her, the “Gfe” involves kissing without tongue.

Don't write in your “review” that she kisses if she states in the advertisement that she doesn't.

This avoids misunderstandings and unmet expectations…

Thor 

Redigeret af Thor.2023

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun være helt enig, hun er helt fantastisk, virkelig en super oplevelse jeg havde med hende, ved ikke om jeg også fik hende til at komme, men håber da jeg gjorde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, 1 time siden:

Don't write in your “review” that she kisses if she states in the advertisement that she doesn't.

I do kiss.. but kiss without tongue 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, for 24 minutter siden:

I do kiss.. but kiss without tongue 

Yes @Pink Peach I understood…That’s what I meant and that’s what we’re talking about… Gfe service - with kisses without tongue… 

Contrary to the review that states about exchanging good kisses…Then I must understand that for some, good kisses in a moment of Gfe are without tongue…

Best regards 

Thor 

Redigeret af Thor.2023

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, for 1 time siden:

Yes…I understand the motivation behind your propaganda…

Just make sure to read her ad before writing the “review,” so that anyone interested in a Gfe service will know that with her, the “Gfe” involves kissing without tongue.

This avoids misunderstandings and unmet expectations…

Thor 

Hey

Det er da hver persons eget ansvar at undersøge hvad pigen tilbyder, det kan da aldrig blive en anmeldelse der kan gøre udslaget.

Hvis mig og pigen nu var blevet enige om at kisse med tungen efter vi havde mødt hinanden pga. kemien var helt fantastisk, men hun ikke tilbyd det i sin annonce, men jeg skrev det i anmeldelsen, kan du så forestelle dig hvilken ballede der kunne blive fordi en person ikke selv havde undersøgt dette inden og levet en aftale med pigen selv, men kun gået med en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BareMig&OsTo skrev, for 6 minutter siden:

Hey

Det er da hver persons eget ansvar at undersøge hvad pigen tilbyder, det kan da aldrig blive en anmeldelse der kan gøre udslaget.

Hvis mig og pigen nu var blevet enige om at kisse med tungen efter vi havde mødt hinanden pga. kemien var helt fantastisk, men hun ikke tilbyd det i sin annonce, men jeg skrev det i anmeldelsen, kan du så forestelle dig hvilken ballede der kunne blive fordi en person ikke selv havde undersøgt dette inden og levet en aftale med pigen selv, men kun gået med en anmeldelse.

I'm sorry, but if you've already written about the exchange of good kisses between you two and her ad states that she doesn't kiss with tongue, a doubt has already been created… and that's why I asked if these were kisses with tongue.

Not everyone reads the ad, and many might think she kisses like a Gfe (in my opinion) would – with tongue.

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor.2023 skrev, for 29 minutter siden:

I'm sorry, but if you've already written about the exchange of good kisses between you two and her ad states that she doesn't kiss with tongue, a doubt has already been created… and that's why I asked if these were kisses with tongue.

Not everyone reads the ad, and many might think she kisses like a Gfe (in my opinion) would – with tongue.

Thor 

Ej stop lige dig selv.. han har ingen steder skrevet at jeg kysser med tunge. Bare fordi DU kun synes gode kys er med tunge, betyder det jo ikke at alle gør. Du må da selv undersøge om pigerne lever op til det du ønsker. Du kan da på ingen måde forlange at andre skal skrive hvad du ønsker at vide. 

I det citat jeg kommenterede på skriver du at jeg ikke kysser. Så det var det jeg kommenterede på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...