Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

jeg var omkring disse dejlige piger i går, jeg har døjet lidt med rejsning og udløsning, så jeg tog chancen i går, og tænkte, hvis ikke de to tøser kunne hjælpe mig, må jeg søge optagelse i en ludoklub

jeg fik aftalt en tid nogle timer frem - jeg havde nok misforstået aftalen, jeg troede jeg var købt 30 min med Sofie og et blowjob af Alberte 

det er det sædvanlige sted, - de havde travlt for jeg måtte  vente 15-20 min før der var fri bane, vi kom i gang, jeg lå og suttede Sofhie’s mælkefyldte bryster , kæft hun har meget mælk, super lækker, og Alberte gav et lækket blowjob i mens , med masser af øjenkontakt, jeg har aldrig før været sammen med Alberte, har kun set hende en gang før på adressen mellem Rander og Hadsten 

Da jeg ikke kunne drikke mere, skiftede vi plads, og jeg lå og kyssede ,ed Alberte , mens Sofhie gjorde mig færdig.

Jeg var helt grukket bagefter, så det var først ude i bilen, jeg opdagede det hele kun havde taget 15-20 min, men jeg havde ikke noget, at klage over, og næste kunde var på vej ind.

hold øje med dem de er et besøg værd

https://annoncelight.dk/showad/417132

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, for 2 timer siden:

Cool jeg har længe villet se om et besøg hos begge kunne arrangeres 

De er mellem Randers og Hadsten den 13-15 januar 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...