JohnDoesen 49 Skrevet 10. Januar (edited) Hey, Sidder og er ved at booke til Thailand, og har været i Pattaya et par gange. Mht GP og udbud og priser på pigerne: 1. Er priserne i Bangkok dyrere end Pattaya? 2. Er det lige så nemt at finde "gade piger" som dem der er i overflod langs strandpromenaden i Pattaya? 3. Ville i anbefale Bangkok eller Pattaya hvis det skal være en "Bang"- week Redigeret 10. Januar af JohnDoesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 376 Skrevet 10. Januar Jeg foretrækker klart Bangkok, omkring soi Nana. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 10. Januar (edited) 1. Generelt en anelse dyrere i Bangkok, men det kommer an på, hvor du "søger". 2. Både og. Der er en del i Sukhumvit-området, hvis du er til det. 3. Uden tvivl Pattaya. Det kan være voldsomt overvældende første gang, men man kan også sagtens finde rolige gader. Pattaya har bare det hele. Men området omkring Nana i BKK er som sådan også fint nok, hvis man kan udholde trafikken og den tunge luft. Redigeret 10. Januar af niskanen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 49 Skrevet 10. Januar (edited) Fedtøre skrev, for 35 minutter siden: Jeg foretrækker klart Bangkok, omkring soi Nana. Jeg tænker også at booke der omkring, hvis det er Bangkok Redigeret 10. Januar af JohnDoesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 382 Skrevet 11. Januar I gamle dage før covid ville jeg anbefale Pattaya 100% men nu specielt det seneste 1,5 år er der sket meget. Pattaya er godt hvis du vil have ældre kvinder til en billigere penge og mange valgmuligheder på Thaifriendly og til en billigere penge. Soi 6 er dog fremragende til unge piger hvis du er til Short Time over baren så kan du ikke finde konkurrence andre steder. Pattaya er også fremragende hvis du ønsker dagstids underholdning bar og piger. Hvis du tilgengæld bare ønsker pool tid eller ud og se ting i dagstimerne så skal du vælge Bangkok. For piger i Bangkok så vælger du denne by hvis du er til unge lækre gogo piger og så hedder det Nana og Patpong. Priserne er langt billigere end i Pattaya, pigerne er smukkere og langt mere service minded - old school Thailand. Kort baggrund fra november 2025: I Pattaya koster en gogo pige fra Walkingstreet minimum 2.000 baht i barfine samme pris både på short og long time. De fleste dog 2.500-3.500 baht og så skal du også lige købe 5-10 Ladydrinks oveni før du kan få lov at tage hende ud af baren. Så skal pigen have penge og prisen er 4.000 short time og op til 10.000 for long time (oftere 6-8 for Long time) Long time i Pattaya i dag er 5 timer hvis ikke du 100% forhandlere dette inden i går, at hun skal blive til kl. xx dagen efter. Du skal også forhandle minimum 2 gange sex dette er ikke længere automatisk i gogo's mere. Lady drinks koster 220-250 baht per stk. Jeg tjekkede alle gogo's i walking street med et par kammerater og bare at finde 1 pige der gad smile til en fra scene var som at spille Euro Lotto. Og vi 3 er ikke grimme, ulækre eller cheap charlies men pigerne er bare ikke særlig interesseret mere de tjener for meget i basis løn og i lady drinks comission som er 100 baht per drink flere steder i dag. Jeg var så også i Bangkok med en kammerat der bor i Thailand han tog mig med. Nana og Patpong 1 aften hvert sted. Begge steder fyldt med piger (Patpong klasser over nana men Nana har sine gogo's med mega kvalitet Billboard f.eks.) Begge steder var der minimum 5-7 piger i hver gogo der smilede og vinkede til os og bare ønskede at komme ned og sidde hos os. De ville også rigtig gerne Barfines og de gik "the extra mile" for at overtale en. Priserne her er simple og lige til: Short Time barfine er 700-1.200 baht (Meste af tiden 700 men enkelte nøgenpiger eller special entertainer 1.200) Longtime 1.500 baht special pigerne 2.000. Pigerne skal have 4000 short time og 6-8.000 baht long time og som udgangspunkt er der ingen 5 timers regel. Der er heller ikke krav om antal Ladydrinks for at barfine. OBS Man skal forstå når du køber den første Ladydrink i Bangkok så betaler du for 2 Ladydrinks altså 230*2 = 460 baht hun får 2 shots normalt hvid tequila samt 1 softdrink. De næste ladydrinks du bestiller er på samme måde UNDTAGEN hvis du specifikt siger only 1 drink og så får hun en softdrink, men det ved kun erfarne så newbees bliver lidt snydt da de ender med at købe dobbelt hele tiden. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 11. Januar @newbee Jeg må give dig fuldstændig ret mht. go-go barerne. Jeg var på Nana Plaza for første gang sidste år - og jeg var faktisk positivt overrasket over både stemning og pigerne. Jeg benyttede mig ikke af hverken short time eller long time, men havde en god flirt med en charmerende kvinde. Da jeg kom til Pattaya skulle jeg da også lige tjekke go-go barerne ud, selvom jeg normalt ikke er til dette. Og det var bare en pinefuld oplevelse. Helt umuligt at frembringe smil hos pigerne, der på ingen måde så ud som om, at de kunne lide at være der. Jeg var inde på adskillige steder og det samme scenarie gentog. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg 41 Skrevet søndag klokken 13:39 Fandt lige denne tråd inden jeg selv skulle til at oprette en. Skal derud sammen med børnene sidst på året, og skal derfor have prøvet drømmen om 2-3 piger på samme tid. Vi skal ikke til Pattaya, men Krabi, Koh Lanta, khao lak. Og slutte to dage i Bangkok inden turen hjem igen. Dette er første gang til Thailand, så ALT input er velkommen. Første spørgsmål…. Hvordan spottes ladyboys, eller er det bare at spørge, og de svarer ærligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 382 Skrevet for 8 timer siden Ladyboys ser du nemt For godt til at være sandt = LB Piger som du ønsker det bliver først rigtig i Bangkok resten af din tur skal du ikke forvente for meget. I Bangkok bør du tage 1 aften i nana og det er 3 etage Billboard først være der kl. 20 ikke senere og Geshia nede i hjørnet samme etage. Den anden aften Patpong her ligger gogo'erne bag markeds butikkerne ude i siderne. Patpong har bedre pige kvalitet end nana vil jeg sige men man skal nok være lidt mere kendt eller erfaren da det er lidt vanskeligere. Sæt ungerne af i Kao San Road imens du går ud og hygger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg