Hop til indhold

New, En lille sød pige som en killin in Ejby Luna

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/427752

med sædvanlig grundighed havde jeg skrevet en SMS til Luna men info om mig og hvad jeg ønskede og hvornår og udbedt mig priser og accept af mine ønsker.

svar: hvornår vil du komme

hmm…. Det havde jeg jo skrevet

nå men kommunikationen fortsatte på samme niveau - jeg spurgte i vest og hun svarede øst. 

vi blev dog enige og tid, sted og pris. 

Jeg mente at vi skulle starte med Shower together, fortsætte med forskellig sex/services og slutte med massage. 60 minutter.

Jeg kom punktlig og blev lukket ind af Luna. Det er helt sikkert damen på billederne og hun tod sødt imod mig og førte mig til et fint og udemærket rum.

Jeg forsøgte at finde ud af om hun vidste hvad jeg (eller måske vi) havde aftalt. Det var op ad bakke. Men efter lidt snak forsvandt hun og jeg kunne høre at hun konsulterede en anden Thai. Luna kom tilbage.

Det var tydeligt at alle mine anstrengelser for at afstemme forventninger var spildte. Men Luna var sød og dejlig, så jeg valgte en ny strategi. Jeg overtog initiativet.

Så fik den skønne dame en god gang massage over alt og efter at have indhentet tilladelse også kys og slik her og der. Det tror jeg faktisk var en overraskelse Luna nød:wub:

efter 20 minutter lagde jeg mig på ryggen og bad om at hun forkælede mig og det gjorde Luna godt, dejligt, sexet og meget tilfredsstillende uden at gå i detaljer. Det var skønt. Så sluttede vi med 20 minutter ryg, hoved og ansigtsmassage til mig.

og efter det hele fik jeg et dejligt bad alene. Heldigvis var jeg badet hjemmefra, når nu Shower together gik i vasken

Sådan kan det også gå, hvis man møder verden med et åbent sind. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.