Hop til indhold

Giorgina 27

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg besøgte hende her i julen men hun var i Aalborg. Velkendt sted og som man kan se er hun en del af de såkaldte "Viby-piger". Hun er præcis som andre Viby-piger: Passende billeder, ofte utroligt lækker og kommunikation med vaklende engelsk.

Hendes service var ikke det bedste (blow var ikke indlevende og der var ikke meget GFE over det), men hendes 11/10 udseende gjorde alligevel oplevelsen særdeles positiv for mit vedkommende.

Hun er super model lækker. Perfekte (silikone) patter, tonet mavemuskler, lækker solbrunt hud, en (formentlig BBL) røv der ser perfekt ud i doggy, og et virkeligt kønt ansigt.

Summa summarum: Er du vild med billederne og videoen til det punkt, at du egentlig er lidt ligeglad med, om hun indlever sig og leverer GFE? Så ville jeg klart anbefale et besøg. Så lækker en GP er virkelig sjælden. På den anden side, spiller udseende mindre rolle for din oplevelse kontra indlevelse og GFE-service, så burde du nok kigge andre steder.

Igen, jeg var godt tilfreds. Jeg tænker at genbesøge hvis hun kommer tilbage til Aalborg, dog kun i 15 min. uden tilkøb, bare for at kneppe hendes perfekte krop igen.

Redigeret af Røvrendt Dansker

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.