Hop til indhold
Max_nysgerrig

b2b massage første gang.

Recommended Posts

Hej. 

Jeg har bestilt min første body to body thai massage. 

En time med afslutning. 

Men er i tvivl om hvad jeg skal forvente? Jeg har ikke nem ved at komme eller forblive hård når jeg bare lægger ned og det er jeg sådan set også ligeglad med, vil bare have oplevelsen. Men er der noget jeg skal tænke på? Sige? Gøre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 21 minutter siden:

Men er der noget jeg skal tænke på? Sige? Gøre?

Jeg fik btb massage i sommers det var dejligt frækt men syntes at btb delen var meget kort og der var mere massage end btb og hj.

Jeg var også i tvivl om man må røre pigen når hun giver btb? Hun havde en fantastisk krop :)

Jeg tænker at du bare skal sørge for at nyde oplevelsen og slappe så meget af som muligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
torben35 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg fik btb massage i sommers det var dejligt frækt men syntes at btb delen var meget kort og der var mere massage end btb og hj.

Jeg var også i tvivl om man må røre pigen når hun giver btb? Hun havde en fantastisk krop :)

Jeg tænker at du bare skal sørge for at nyde oplevelsen og slappe så meget af som muligt :)

Tak. Har skam tænkt mig at nyde det. Hende her er blevet mig anbefalet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min anbefaling er, at du skal fokusere på oplevelsen, som du selv nævner. Bare nyd de dejlige berøringer og den dejlige krop, som gør noget godt for dig. Lad være med at ligge og tænke på, at nu skal du blive stiv. Det skal den dejlige thai nok sørge for. Som @Max_nysgerrig nævner, så kan man være i tvivl, om man må røre ved pigen. Hvis det ikke er oplyst, så spørg ganske enkelt høfligt om det. Nogle må man gerne røre, andre må man ikke, så sørg for forventningsafstemning.

Frem for alt: Rigtig god fornøjelse. Hvis det ikke lykkes til fulde med potensen, så gør det måske næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når. Så fik jeg det prøvet. Det var lidt koldt i rummet men generelt en rigtig god oplevelse som skal prøves igen. Nu hvor jeg har prøvet det, så tør jeg godt igen. Massagen var nok så som så, men Body to body delen var fed. Og hun så vanvittig godt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 2 timer siden:

Body to body delen var fed. Og hun så vanvittig godt ud

Det lyder godt :)

Hvor besøgte du hende henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at høre @Max_nysgerrig. Fedt, at du melder tilbage om besøget. Håber det gik ok med "stivheden" mellem benene;) Stivheden i resten af kroppen ordnes som regel bedre med andre typer massage (er min erfaring). Måtte du røre ved hende og var det hj som afslutning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unrusted skrev, for 15 minutter siden:

Godt at høre @Max_nysgerrig. Fedt, at du melder tilbage om besøget. Håber det gik ok med "stivheden" mellem benene;) Stivheden i resten af kroppen ordnes som regel bedre med andre typer massage (er min erfaring). Måtte du røre ved hende og var det hj som afslutning?

Typisk mig, så blev jeg rimelig opstemt da jeg stod i badet om morgen og fik desværre taget halvdelen af hårdheden der. FML.  men fik da en semi rejsning. Men igen. Bare at lægge flat på ryggen gør intet for mig. afslutningen betyder som sådan ikke noget i forhold til oplevelsen og følelsen. Ja, spurgte høflig og fik lov at røre op af hendes ben og bryster. hun havde/har nok nogle af de bedste ben jeg har set i virkeligheden i evigheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, for 44 minutter siden:

Typisk mig, så blev jeg rimelig opstemt da jeg stod i badet om morgen og fik desværre taget halvdelen af hårdheden der.

Ha, ha ... pas nu på under bruseren næste gang:D Det vigtigste er selvfølgelig også, at du fik en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Unrusted skrev, for 14 minutter siden:

Ha, ha ... pas nu på under bruseren næste gang:D Det vigtigste er selvfølgelig også, at du fik en god oplevelse.

Husker jeg til næste gang helt sikkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_nysgerrig skrev, den 9.1.2026 at 19:17:

Hej. 

Jeg har bestilt min første body to body thai massage. 

En time med afslutning. 

Men er i tvivl om hvad jeg skal forvente? Jeg har ikke nem ved at komme eller forblive hård når jeg bare lægger ned og det er jeg sådan set også ligeglad med, vil bare have oplevelsen. Men er der noget jeg skal tænke på? Sige? Gøre?

Min bedste råd er, at du opfatter massøren som et menneske med værdighed og følelser som dig selv. Så kan næsten alt lade sig gøre, når du er sød ved hende, og fremsætter dine ønsker. Vær ikke bange for at give komplimenter. Jeg synes, det er vigtigt, at man selv gør alt man kan for, at bidrage til god kemi. Så går det altid bedst. Hvis du har rejsningsproblemer, og fortæller hende det, og hun synes at du er sød, vil hun sandsynligvis gøre alt sit bedste for dig.

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...