Åbenrå 31 Skrevet torsdag klokken 22:23 https://annoncelight.dk/profile/tsblackmamba Så blev det en tur til Blackmamba. Jeg havde gået og kigget lidt på hendes annonce i et par dage. Så tog liderligheden overhånd og jeg måtte afsted. Jeg får lavet en aftale og jeg dukker op til det tidspunkt som vi havde aftalt. Jeg havde bestilt en halv time til 1000 kr. meget fair pris. Vi fik lagt os på sengen og begyndte at pille ved hinanden. Hun satte kondom på og jeg fik en halv slatten pik i munden, ikke lige hvad jeg havde forventet. Men jeg suttede så godt jeg nu kunne. Jeg blev spurgt om jeg ville kneppes i doggystyle og det ville jeg. Det blev igen en kedelig oplevelse med en pik der ikke var stiv. Jeg ved ikke om hun også kunne mærke at jeg ikke var helt tilfreds men, hun trak sig ud af mig og begyndte at sutte min pik af. Efter et stykke tid kom jeg, og så på med mit tøj igen og ud i kulden. Jeg sad i bilen efter præcis 30 minutter, så tiden passede. Men oplevelsen kunne jeg godt have været foruden. Chancen for et genbesøg er lig med nul. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg