Royalex 1 Skrevet 8. Januar Inden jeg bruger for meget tid og kræfter. kunne det være fint hvis nogen vidste noget om hende her? https://sugardaters.com/da/profile/b8zg-DxkWE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2605 Skrevet 8. Januar (edited) Inden alle andre bruger for meget tid og kræfter, var det måske en ide som minimum lige at angive hvor i landet vi befinder os…i overskriften Redigeret 8. Januar af dhnmdst 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 357 Skrevet 8. Januar Nu kom jeg så til at bruge lidt tid på det her: Kan se at hun er fra Holstebro, og søger en fast daddy. Den slags koster tid og kræfter. Pigen er 19 år og skal behandles ordentligt. Jeg har kendt en lige så ung pige engang, det var ikke altid så nemt, som det kunne lyde. Det er altså ikke bare en "man kan komme og kneppe" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheSecondCumingII 5 Skrevet 8. Januar (edited) Nyde skrev, for 13 minutter siden: Nu kom jeg så til at bruge lidt tid på det her: Kan se at hun er fra Holstebro, og søger en fast daddy. Den slags koster tid og kræfter. Pigen er 19 år og skal behandles ordentligt. Jeg har kendt en lige så ung pige engang, det var ikke altid så nemt, som det kunne lyde. Det er altså ikke bare en "man kan komme og kneppe" Selvfølgelig skal hun behandles ordentligt. Har du set/mødt hende live og kan sige lidt om udseendet? VH TSCII Redigeret 8. Januar af TheSecondCumingII Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK9000 1 Skrevet 8. Januar Tror hun har lldt issues men har mødt hende et par gange til "hurtige" møder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Royalex 1 Skrevet 9. Januar Selvfølgelig skal hun behandles ordentligt. De skal de alle da. Uanset alder og herkomst. Og tak for hurtig respons gutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg