Voiggodrengen 94 Skrevet 8. Januar (edited) https://annoncelight.dk/showad/446335 Det er hende på billederne, som må være taget inden for de seneste måneder. Sød og thaivenlig pige, med en virkelig lækker hud og, en del, for store siliboobs til hendes spinkle krop, slank og harmonisk bygget. En fryd for øjet, alt i alt - og hænderne Egentlig et fint møde, som dog manglede noget gnist og energi fra Ava. Hun var kun opmærksom på mig i nogle minutter ad gangen, nok derfor massagen often foregik på samme område af kroppen i længere tid. Mine forsøg på at sætte lidt mere fut i fejemøget bar ikke rigtig frugt, bortset fra oral, hvor hun livede op og blev våd i brugbar målestok. Hun er på klinik i Århus C, et af de gamle kendte steder. Redigeret 8. Januar af Voiggodrengen Link bøvl 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 243 Skrevet fredag klokken 23:15 Mange tak for anmeldelsen Har du noget imod med at beskrive Avas ansigt? Var det kun massage du bestilte og ikke sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 94 Skrevet lørdag klokken 09:28 Hvis du stirrer på hendes ansigt i annoncen i et minuts tid, får du et rigtigt godt iintryk afhendes udseende. Jeg synes ikke ansigtet er rigtig typisk thai. Men sødt og harmonisk, desvære med alt for meget makeup. Jeg fik skam hele turen, incl oral som du kan læse. Hun giver et virkeligt godt blow a natural. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 243 Skrevet lørdag klokken 14:45 (edited) Voiggodrengen skrev, for 5 timer siden: Hvis du stirrer på hendes ansigt i annoncen i et minuts tid, får du et rigtigt godt iintryk afhendes udseende. Jeg synes ikke ansigtet er rigtig typisk thai. Men sødt og harmonisk, desvære med alt for meget makeup. Jeg fik skam hele turen, incl oral som du kan læse. Hun giver et virkeligt godt blow a natural. Tak for svar Har hun nogle tatoveringer og kysser hun? For at opsummere helhedsoplevelsen, er det en pige du vil anbefale? Redigeret lørdag klokken 14:49 af Mike56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 94 Skrevet lørdag klokken 20:02 Ingen tatoo, nej kun et enkelt forsigtigt tantekys. Pokkers nok, for hun har kysselæber og flotte bisser Jeg tror hun kan blive meget nærværende og erotisk, hvis man er en flot fyr der tager føringen fra første sekund. Jeg er lidt oppe i årene, og mit besøg lå op ad dagen, hvor de første 4-5 tissemænd sikkert havde været på besøg, så hun var nok ikke særligt sulten eller oplagt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 243 Skrevet mandag klokken 13:27 Voiggodrengen skrev, den 10.1.2026 at 21:02: Ingen tatoo, nej kun et enkelt forsigtigt tantekys. Pokkers nok, for hun har kysselæber og flotte bisser Jeg tror hun kan blive meget nærværende og erotisk, hvis man er en flot fyr der tager føringen fra første sekund. Jeg er lidt oppe i årene, og mit besøg lå op ad dagen, hvor de første 4-5 tissemænd sikkert havde været på besøg, så hun var nok ikke særligt sulten eller oplagt. Interessant og spændende. Det kan godt selvfølgelig passe at ens udseende og kemi spiller en væsentligt hvor godt et besøg man får. Jeg vil selv sige at jeg er okay pæn fyr og gentleman, men det er jo ikke garanti for god oplevelse, fornemmer jeg. Men nu må vi se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg