Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/us/profile/3mz1N-Q5RQ
har fotos fra en alicia w------ fra usa. En iværksætter kendt fra nettet. Jeg anmelder til sugardaters de gør intet. Jeg kontakter hende på instagram og hun reagerer ved at lave en story , hvor hun skriver hun aldrig har været sugarbaby. Jeg sender billede af den story til sugardaters, i går , i dag er profilen der stadig, er ved at få skiftet fotos, til ! nye fotos af hende fra instagram profilen ?
Jeg aner ikke hvad med gør, når siden er ligeglad med fake og svindel. Profilen vil hurtigt have mit nr på whatsapp og have overført forskud, på mobil pay. Jeg giver ikke mit nr ud til folk jeg ikke har mødt og giver ikke forskud . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har du sidens problem i en nøddeskal - de gør ikke noget for så mister de penge - men det gør de uanset - netop fordi de ikke gør noget! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marcian skrev, for 3 timer siden:

Der har du sidens problem i en nøddeskal - de gør ikke noget for så mister de penge - men det gør de uanset - netop fordi de ikke gør noget! 

tak, ja det har sørme svaret på mail, at de vil se på det og mindst fjerne fotoene ??? hvad , de accepterer en svindler skal være på siden, giver sgu op nu. 
Man burde melde dem til politiet, de er jo aktive medvirkende til svindel !
Profilen har bare sat endnu nogle stjålne fotos op fra samme profil, jeg har gjort sugardaters op mærksom på det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...