M A M 13 Skrevet 8. Januar https://sugardaters.com/us/profile/3mz1N-Q5RQ har fotos fra en alicia w------ fra usa. En iværksætter kendt fra nettet. Jeg anmelder til sugardaters de gør intet. Jeg kontakter hende på instagram og hun reagerer ved at lave en story , hvor hun skriver hun aldrig har været sugarbaby. Jeg sender billede af den story til sugardaters, i går , i dag er profilen der stadig, er ved at få skiftet fotos, til ! nye fotos af hende fra instagram profilen ? Jeg aner ikke hvad med gør, når siden er ligeglad med fake og svindel. Profilen vil hurtigt have mit nr på whatsapp og have overført forskud, på mobil pay. Jeg giver ikke mit nr ud til folk jeg ikke har mødt og giver ikke forskud . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 73 Skrevet 8. Januar Der har du sidens problem i en nøddeskal - de gør ikke noget for så mister de penge - men det gør de uanset - netop fordi de ikke gør noget! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M A M 13 Skrevet 8. Januar Marcian skrev, for 3 timer siden: Der har du sidens problem i en nøddeskal - de gør ikke noget for så mister de penge - men det gør de uanset - netop fordi de ikke gør noget! tak, ja det har sørme svaret på mail, at de vil se på det og mindst fjerne fotoene ??? hvad , de accepterer en svindler skal være på siden, giver sgu op nu. Man burde melde dem til politiet, de er jo aktive medvirkende til svindel ! Profilen har bare sat endnu nogle stjålne fotos op fra samme profil, jeg har gjort sugardaters op mærksom på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg