Hop til indhold
Big3lover

Shanel - Odense C (Latinamerikansk perle)

Recommended Posts

Faldt over hende her for et par dage siden.....en sydamerikansk pige med gode former, og virkelig smuk og fræk. En mere imødekommende GP skal man lede længe efter må jeg bare sige.

Kom ind i en flot ny lejlighed som er beliggende midt på Nyborgvej, og bliver mødt af en storsmilende nougat-brun latina....og ja, hun HAR blå øjne som det ses på billederne....og ja, de er 100% af hende. Syns bare hun ser meget bedre ud i virkeligheden. Store flotte bryster og en dejlig strutrøv.

Begyndte at afklæde mig....der var en del som skulle af pga vintervejret. Men den del tog hun sig hurtigt af mens hun flirtede helt vildt. Da tøjet næsten var af, vende hun røven til og begyndte at gnide den op af mit underliv. Hun tog mine iskolde hænder og førte op til sine bryster, og så var de varme i løbet af nul komma fem. Skal lige sige at det meste af kommunikationen foregik via translate, men helt uden problemer.

Da jeg er lettere handikappet pt. måtte vi indskrænke udfoldelserne en del, men det var hun helt med på. Lagde mig på ryggen og fik det til dato nok bedste blowjob.....fuld øjenkontakt, masser af spyt og savl. Hun suttede, slikkede og daskede pikken mod hendes mund og tunge på skift, og jeg måtte stoppe hende ret hurtigt.

På med gummi og hende op og ride. Jøses mand.....røven gik op og ned samtidig med at hun cirklede med underlivet. Så op i cowgirl hvor hun bare gik til den....hele tiden storsmilende. Det er tydeligt at hun elsker sex, for hun giver sig 100% hen i agten. Til sidst tog jeg hende bagfra stående ved sengen - stadig med fuld øjenkontakt mens hun smilede og slikkede sig om munden. Kom selvfølgelig med et brag......Altså for S.... da en oplevelse!

Stadig samme fine service på vej i tøjet og så de obligatoriske kindkys, som kendetegner de latinske kvinder. Ud i kulden og helt rundtosset.

Spurgte til hvor længe i Odense....hun sagde ca en uge og en måned i DK. Men det afhang lidt at kundetilstrømningen.

Så se at få hende besøgt. Priserne er jo rimelige og hun tilbyder jo også nogle frække "ekstras".

Hende kan jeg godt anbefale :-) 

https://annoncelight.dk/showad/446968

Del dette indlæg

Link til indlæg

Badboyfyn......Jeg kommer pludselig i tvivl om blow var med eller uden gummi. Der står jo i annoncen at sex og blow er med "protection"....

Men uanset så var det et blow i verdensklasse i min optik. Selv da hun lå og guffede mellem mine ben, så twerkede hun med røven :P. Jojo.....der var fuld service hele vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange skal man lige opfriske hukommelsen :D.....Hun yder kun blow med (det står også højt og tydeligt i annoncen).

Hun er typen der sutter det på uden man næsten opdager det, og pludselig er hun ovenpå og ridder som en basat.

Men derfor var det ikke ringere af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...