Solo 1 Skrevet 7. Januar Hej allesammen jeg er ny her på forumet, søger anbefalinger på kvinder, som tilbyder lidt hen af det her i linket. Dominaer, herskerinder eller massører med eget sted på Sjælland. https://www.kink.com/shoot/106952 tak for jeres tid, tak for hjælpen solo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 247 Skrevet 7. Januar Dominaer eller herskerinder er ikke sikkert at du får dem til at have sex med dig. Men man kan jo altid spørge. Uanset, vil jeg anbefale dig at kigge på annoncelight og søge på ord som ‘edging’ - ‘dominans’ - ‘tease’ og lignende. Så dukker forskellige piger op, som nævner det i deres annonce. Der er forskellige piger, som både er ‘almindelige’ gp’er men som også tilbyder dominans af større eller mindre grad. Så lav en lækker research på nettet og fortæl dem om din fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 435 Skrevet 8. Januar (edited) Solo skrev, for 10 timer siden: Hej allesammen jeg er ny her på forumet, søger anbefalinger på kvinder, som tilbyder lidt hen af det her i linket. Dominaer, herskerinder eller massører med eget sted på Sjælland. https://www.kink.com/shoot/106952 tak for jeres tid, tak for hjælpen solo Jeg er selv rigtig meget til at blive bundet og edged. Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage. Jeg er dog på ingen måder domina. Jeg vil selvfølgelig have den dominerende rolle i dette setup, hvilket er helt nyt for mig. Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve Redigeret 8. Januar af Pink Peach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 706 Skrevet 9. Januar Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 09:55: Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage. Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 09:55: Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres Det er noteret for eventuelle fremtidig tema aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2756 Skrevet 14. Januar Ingen selvreklame, tak. Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 09:55: ........du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uffer 31 Skrevet 15. Januar Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 09:55: Jeg er selv rigtig meget til at blive bundet og edged. Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage. Jeg er dog på ingen måder domina. Jeg vil selvfølgelig have den dominerende rolle i dette setup, hvilket er helt nyt for mig. Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve Hvad er edging? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg