Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen 

jeg er ny her på forumet, søger anbefalinger på kvinder, som tilbyder lidt hen af det her i linket. Dominaer, herskerinder eller massører med eget sted på Sjælland.

https://www.kink.com/shoot/106952

tak for jeres tid, tak for hjælpen :) solo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dominaer eller herskerinder er ikke sikkert at du får dem til at have sex med dig. Men man kan jo altid spørge.

Uanset, vil jeg anbefale dig at kigge på annoncelight og søge på ord som ‘edging’ - ‘dominans’ - ‘tease’ og lignende. Så dukker forskellige piger op, som nævner det i deres annonce.
Der er forskellige piger, som både er ‘almindelige’ gp’er men som også tilbyder dominans af større eller mindre grad.
Så lav en lækker research på nettet og fortæl dem om din fantasi ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Solo skrev, for 10 timer siden:

Hej allesammen 

jeg er ny her på forumet, søger anbefalinger på kvinder, som tilbyder lidt hen af det her i linket. Dominaer, herskerinder eller massører med eget sted på Sjælland.

https://www.kink.com/shoot/106952

tak for jeres tid, tak for hjælpen :) solo

Jeg er selv rigtig meget til at blive bundet og edged. Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage. Jeg er dog på ingen måder domina. Jeg vil selvfølgelig have den dominerende rolle i dette setup, hvilket er helt nyt for mig. Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres ;) du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve ;) 

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 09:55:

Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage.

Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres ;)

Det er noteret for eventuelle fremtidig tema aftale :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen selvreklame, tak.

........du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv rigtig meget til at blive bundet og edged. Har leget en del med tanken om at prøve at være den der udfører det i stedet for at modtage. Jeg er dog på ingen måder domina. Jeg vil selvfølgelig have den dominerende rolle i dette setup, hvilket er helt nyt for mig. Men jeg er godt inde i edging legen og ved hvordan det skal udføres ;) du er velkommen til at skrive hvis du har lyst til at prøve ;) 

Hvad er edging?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...