Hop til indhold
Garak

TS Bruna Marques, København

Recommended Posts

Søg på hendes navn på Google . Og hendes insta kommer frem . 
hun har mange videoer . jeg hører osse gerne om denne skønhed 

Redigeret af Jambajamba

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte forbi.

Bruna er rimelig pæn, selvfølgelig ikke så pæn som på billederne. Hun var sød og smilende, og virkede imødekommende.

Men vi havde ingen gensidig kemi.

Hendes forsøg på intimitet var konstant at hive i sjoveren, og jeg valgte i løbet af få minutter at melde pas og fik nogle af pengene tilbage.

Jeg vil fraråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok. Sådan er det nogle gange ! Op på hesten 

var hun feminin nok? 
hvad med hendes “sjover” hvor stor var den ?

og hvad måtte du betale i første omgang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev til hende for noget tid siden. Fik underlige, næsten mekaniske svar. Prøvede at få en aftale et par dage senere på et konkret tidspunkt (10:30). Jeg skriver aftenen inden at jeg ser frem til dagen efter kl 10:30. Svaret er, at det lyder fint (på engelsk). Ca halvanden time inden aftalte møde, skriver jeg, for at få adressen. Hun spørger til tidspunkt (er jo kun nævnt to gange tidligere). Jeg svarer igen 10:30. Hun skriver, at det skal være efte kl 12.Hvilket passer elendigt ind i mine planer....

Underlig måde at agere på.

Redigeret af musculus
Fejltast

Del dette indlæg

Link til indlæg
musculus skrev, for 22 timer siden:

Jeg skrev til hende for noget tid siden. Fik underlige, næsten mekaniske svar. Prøvede at få en aftale et par dage senere på et konkret tidspunkt (10:30). Jeg skriver aftenen inden at jeg ser frem til dagen efter kl 10:30. Svaret er, at det lyder fint (på engelsk). Ca halvanden time inden aftalte møde, skriver jeg, for at få adressen. Hun spørger til tidspunkt (er jo kun nævnt to gange tidligere). Jeg svarer igen 10:30. Hun skriver, at det skal være efte kl 12.Hvilket passer elendigt ind i mine planer....

Underlig måde at agere på.

Har ingen erfaring med Bruna - men jeg synes, at din beskrivelse stemmer overens med dialogen med de fleste, desværre. For mig slukker lysten, desværre, når dialogen er sådan - mekanisk, uengageret og nærmest at man mødes med ligegyldighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...