Hop til indhold

Catalina Viby J

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, jeg har længe villet besøge Catalina i Viby J da jeg har læst nogle gode anmeldelser om hende. 

Jeg skrev så til hende i går og ringende men intet svar og der blev heller ikke svaret på min sms. Jeg prøvede så igen i dag og efter 1 time så svarede hun "How long you want?" og jeg svarede så 30 min, efter et stykke tid uden svar prøvede jeg så at ringe for at høre om det blev til noget hvor jeg så finder ud af at jeg blevet blokeret. Jeg har aldrig skrevet med hende før eller sagt noget forkert så jeg syntes bare det er meget underligt. 

Er det noget som andre har oplevet med hende eller bare generelt? 

Syntes at mange af de piger nu om dage man finder ikke svarer på ens besked eller så er de fake.

Link: https://annoncelight.dk/showad/446079

Skrevet

Hej.

Ja man bliver noget paf, har også prøvet at skrive til en, da hun ikke havde svaret efter et kvarter skrev jeg igen, bare for at høre om hun havde modtaget min besked.

Fik en sviner af format retur, så blev noget overrasket.

Man må nok bare erkende at det ikke bliver til noget, og så prøve en anden pige.

Skrevet
ShyGuy80 skrev, for 4 timer siden:

Hejsa, jeg har længe villet besøge Catalina i Viby J da jeg har læst nogle gode anmeldelser om hende. 

Jeg skrev så til hende i går og ringende men intet svar og der blev heller ikke svaret på min sms. Jeg prøvede så igen i dag og efter 1 time så svarede hun "How long you want?" og jeg svarede så 30 min, efter et stykke tid uden svar prøvede jeg så at ringe for at høre om det blev til noget hvor jeg så finder ud af at jeg blevet blokeret. Jeg har aldrig skrevet med hende før eller sagt noget forkert så jeg syntes bare det er meget underligt. 

Er det noget som andre har oplevet med hende eller bare generelt? 

Syntes at mange af de piger nu om dage man finder ikke svarer på ens besked eller så er de fake.

Link: https://annoncelight.dk/showad/446079

Det er ikke pigen du skriver med , du skriver med hendes pimp . Det nytter ikke at ringe , de tag aldrig opkald. Jeg kan forstille mig at hun har travlt. Derfor ingen svar . 
En flot ung pige , alt for ung til min smag. Hun prøver sin bedste. . Min mavefornemmelse fortæller mig at  der noget galt . Har også været sammen med en anden pige fra hendes gruppe, og det var det samme. Derfor dropper jeg de alt for unge piger. Kommer ikke igen. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.