Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej i forummet

Er der nogen som har kendskab til et sted, hvor massagen udføres af en nøgen (eller meget lidt påklædt) massør?

Jeg besøger massagesteder primært for massagedelen, men spændingen om de efterfølgende ydelser er bestemt med til at gøre besøget mere pirrende og interessant :)

Stedet må meget gerne ligge i Søborg, Glostrup, Brøndby eller Vallensbæk

/Wandelust

Skrevet
  • Author

@High Tower Det er selvfølgelig rigtigt :D Men jeg har hørt om steder, hvor massøren har minimalt påklædt uden man har bedt om det (eller bliver det i løbet af massagen) ;)

Hvis du kan anbefale et sted i de omtalte områder, er jeg meget modtagelig :)

Skrevet

Til den slags bruger jeg Thai kvinderne og de andre få jeg har kendskab til holder ikke til i de områder jeg nævner 

Men kig på nympho.dk eller Annocelight.dk og skriv evt B2B i søgefeltet 

Skrevet

Der er fx Mimi i Hornbæk, som oftest åbner døren i blot et håndklæde eller ultra småt lingeri. Hun har travlt med at få det af, fordi det er vejen til en højere timeløn :)

Og ellers har jeg meget sjældent skulle lægge mere end 200 for det. Jeg ELSKER når en skøn og nøgen thai kvinde kravler rundt på mig.

Skrevet
NilleAlle skrev, for 3 timer siden:

Der er fx Mimi i Hornbæk, som oftest åbner døren i blot et håndklæde eller ultra småt lingeri. Hun har travlt med at få det af, fordi det er vejen til en højere timeløn :)

Og ellers har jeg meget sjældent skulle lægge mere end 200 for det. Jeg ELSKER når en skøn og nøgen thai kvinde kravler rundt på mig.

Hun ser interessant ud, er det en klinik eller arbejder hun alene?

Skrevet
Cowboytoasten skrev, for 10 timer siden:

Hun ser interessant ud, er det en klinik eller arbejder hun alene?

Hun arbejder alene. Men der er andre piger i huset. Det er sådan en slags bofællesskab for glædespiger. Jeg tror at samtlige piger der findes annoncer for på eacortguide og annoncelight i Hornbæk, holder til i det hus.

Skrevet
NilleAlle skrev, for 2 timer siden:

Hun arbejder alene. Men der er andre piger i huset. Det er sådan en slags bofællesskab for glædespiger. Jeg tror at samtlige piger der findes annoncer for på eacortguide og annoncelight i Hornbæk, holder til i det hus.

Så det er godt overrendt? Er det diskret?

Skrevet
Cowboytoasten skrev, for 4 timer siden:

Så det er godt overrendt? Er det diskret?

Det er ikke overrendt. Det er diskret, på en lidt stille og mørk vej. 

Skrevet
  • Author

@NilleAlle og @Cowboytoasten Jeg er helt enige med jer begge at Mimmi ser meget spændende ud, men jeg må indrømme at Hornbæk er en smule væk fra mit geografiske søgeområde ;)

I har vel ikke en anbefaling som ligger en smule tættere på mine søgekriterier?

Skrevet

Vallensbæk tilbyder det helt sikkert.  Måske ikke første gang.  Men så anden. Hvis du hoster op med ekstra 

Skrevet
Klipklap skrev, for 5 timer siden:

Vallensbæk tilbyder det helt sikkert.  Måske ikke første gang.  Men så anden. Hvis du hoster op med ekstra 

Jeg vil vove at påstå at 95% af de steder som tilbyder mere end massage også tilbyder nøgenmassage for en beskeden pris på 200 kroner.

Der findes to steder i Holte. Der findes masser i Søborg/Gentofte/Buddinge området. Ligesom Herlev og Ballerup har en hel del. Frederiksberg har nogle. Amager har masser af steder der tilbyder det. Sidder lige nu og tænker på alle de bryster jeg har mærket og befamlet igennem de sidste par år.

Sig til hvis du har brug for nogle helt konkrete steder. Men der er jo ingen garantier. Måske har jeg charmeret tøjet af damerne …

Jeg plejer at spørge om jeg kan få udført massagen nøgen. Det forveksler de altid med B2B. Men jeg vil bare gerne kunne se på dem og nyde den almindelig berøring af deres hud mod min, uden at det skal være sådan et par olie-indsmurte bryster der køres rundt på mig. 
Nogle gange vil de have 200 for nøgenhed og 100 mere hvis jeg vil røre. Men det er nu sjældent at de tager penge for begge dele.

Redigeret af NilleAlle

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.