Fighter 63 Skrevet 7. Januar (edited) På en snevejrsdag med et dejligt bekendtskab i 30 min i form af denne søde skønne lady. https://annoncelight.dk/showad/445148 Aftale på SMS kom i hus efter lidt sms frem og tilbage. I opgangen mødte jeg en smilende sød Poppy fra Thailand. Fræk og smuk i meget lidt tøj Et hurtigt bad og vi startede med massage. Poppy er skøn, fræk og sød med en flot krop. Til tider lidt fjollet - men det skaber en lækker kemi og hun holder sig ikke tilbage med at være fræk og sexet. Massagen var rigtig lækker - uden alt det oliesjask. Hun slider hendes frække mis over ben og ryg, imens hun gør massage - lækkert og hun mærker til at blive våd. Shit et blowjob! - Poppy gør det virkelig lækkert og vådt og en af de få piger der kunne tage min spillemand på 22 - næsten til roden. Det var godt nok et dybt blow og hun kan nogle tricks Hun gav den fuld gas med blow og jeg havde egentlig besluttet af jeg ville fyrer den af inde mellem hendes skamlæber, hvilket hun spurgte om. Men hun blev ved og jeg sagde at vi tager en CIM - og hun blev bare vildere og gav det mest fantastiske vådeste og dybeste blow jeg har prøvet længe. Baaang! Poppy blev fyldt i munden og blev bare ved med at sutte og suge - lækkert Vi aftalte at næste gang bliver spillemanden fyret af oppe i hendes stramme fisse - og der går nok ikke lang tid. Det sidste 3 minutter brugte vi på at danse - pop dance! Eneste minus ved stedet er, at vi skal være stille - og med fjollerierne var det svært. Selv på vej ud af døren, hev Poppy i min diller og spurgte om ikke hun måtte låne den - "please give it to me" Stedet: 7/10 Poppy: 9/10 Sex: 9/10 Hun er så skide sød....og fræk. Hun kunne lide kemien, sex og smalltalk. Var hun min kæreste ville vi ikke lave andet end at sexe og danse Redigeret 7. Januar af Fighter 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThePleaser 87 Skrevet 8. Januar Er billederne retvisende og hvor gammel vil du tro hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 63 Skrevet 8. Januar ThePleaser skrev, for 1 time siden: Er billederne retvisende og hvor gammel vil du tro hun er ? Ja, vil tro det er hende på billederne. Hun er vel midt 30erne, tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 119 Skrevet 8. Januar Hvor holder hun til henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 63 Skrevet 9. Januar Frankie38xl skrev, for 17 timer siden: Hvor holder hun til henne? Ø gadekvt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 20 Skrevet søndag klokken 18:24 Den adresse har jeg dårligt erfaringer pga piger ser anderledes ud, jeg gik derfra 2 gange pga pigerne var ikke så pæne (mave) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 867 Skrevet søndag klokken 19:22 AlexCH skrev, for 56 minutter siden: Den adresse har jeg dårligt erfaringer pga piger ser anderledes ud, jeg gik derfra 2 gange pga pigerne var ikke så pæne (mave) Men dét har vel ikke nødvendigvis noget med Poppy at gøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nord53 11 Skrevet søndag klokken 19:23 Du skriver at du vil fyre den af oppe i hende næste gang - vil det sige at hun gør det uden gummi - eller mener du i gummi oppe i hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 20 Skrevet søndag klokken 20:30 (edited) Vendelboen skrev, 1 time siden: Men dét har vel ikke nødvendigvis noget med Poppy at gøre ? Nej, men jeg tror ikke mere de piger på denne adresse. Hvorfor kan de ikke bare vise hvordan de ser ud? Redigeret søndag klokken 20:31 af AlexCH Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg