Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer

vil besøge en gp i dag. Nogen der kan anbefale en med stor røv? Noget ala yvette eller måske lidt mindre gør også. 

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
blaugrana skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er Yvette så svær at få fat på? Ret frustrerende 

I annoncen står der "OPTAGET LIGE NU" under 

Kontakt

Telefon

WhatsApp

Det plejer at være en indikation på at annoncen er deaktiveret, ligeledes er annoncen ikke opdateret siden d 20 Februar.

Skrevet

På linket står der ellers at hun har åben fra 09-18 fredag. Jeg ville give hende et ring hvis jeg var i Hillerød. Eller bare en sms

Skrevet
StolteP skrev, for 16 timer siden:

et ring hvis jeg var i Hillerød. Eller bare en sms

Mon dog ikke at @blaugrana har prøvet det når han skriver sådan her ;

blaugrana skrev, for 20 timer siden:

Hvorfor er Yvette så svær at få fat på? Ret frustrerende 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
StolteP skrev, den 27.2.2026 at 15:08:

På linket står der ellers at hun har åben fra 09-18 fredag. Jeg ville give hende et ring hvis jeg var i Hillerød. Eller bare en sms

Hun svarer ikke 

Skrevet

Ok Blau.

Jeg har tidligere haft held med at skrive uden at spamme, hvor hun ikke havde en opdateret annonce. Hun irettesatte mig dog sidst da jeg skrev til hende efter den angivne kontortid med ønske om en tid efter hendes angivne besøgstid. 

Jeg har besøgt hende et par gange og holdt øje med hende. Hun er meget off i lange perioder/måneder.

Hun kommer i hele landet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.