Del7100 122 Skrevet 6. Januar Hej Kan ikke finde nogle anmeldelser om hende. Nogen som kan berette ? https://annoncelight.dk/showad/242852 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 123 Skrevet 7. Januar (edited) Jeg har været forbi til en 1/2 times behandling. Først og fremmest så er det hende på billederne du møder, hun er rigtig fin, lækker og petit. startede med lidt massage og det var faktisk helt ok, og hun var god til at pirre på forskellige måder. Om på ryggen og så begyndte det at gå ned af bakke, hun ville gerne have gummi på med det samme, så ingen sut uden til mig, jeg var ren og frisk fra badet. Nuvel det overlever man jo nok tænkte jeg, så blev det tid til sætte sig på pikken og den gled også fint ind, og så begyndte hun med et forsøg på at ride, ikke særlig godt. Det var nærmest bare såen rykken lidt frem og tilbage så pikken blev hvor den var. Tænkte jeg hellere måtte tage over og fik hende rundt på ryggen så jeg selv kunne styre slagets gang. Dejlig stram mis men da jeg ville have min arme under hendes ben så jeg kunne tage hende dybt gik hun nærmest i panik og udbrød no please no please for jeg var for stor, men tænker kun jeg er en anelse over gennemsnittet. Det respekterede jeg naturligvis og spurgte om doggy, og det var ok, men da jeg trængte op i hende og begyndte stille og roligt at kneppe, meget forsigtig skød hun ryggen op så jeg ikke rigtigt kunne komme ordentligt til, så om på ryggen igen og så fik jeg afsluttet i den kedelige missionær, og ikke noget med at ligge og nyde udløsningen - hun trak sig med det samme. Så lidt en øv oplevelse på en ellers super lækker pige. Jeg tænker måske det er fordi hun er ny i gamet og skal have lidt erfaring - har overvejet om jeg skal prøve igen og se om det virkelig er sådan med hende hver gang, eller hun bare havde en dårlig dag for hun er sgu lækker skruet sammen. Kys var der heller ikke antydning af kunne lade sig gøre. Redigeret 7. Januar af lurikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice1000 2 Skrevet 7. Januar lurikken skrev, for 5 minutter siden: Jeg har været forbi til en 1/2 times behandling. Først og fremmest så er det hende på billederne du møder, hun er rigtig fin, lækker og petit. startede med lidt massage og det var faktisk helt ok, og hun var god til at pirre på forskellige måder. Om på ryggen og så begyndte det at gå ned af bakke, hun ville gerne have gummi på med det samme, så ingen sut uden til mig, jeg var ren og frisk fra badet. Nuvel det overlever man jo nok tænkte jeg, så blev det tid til sætte sig på pikken og den gled også fint ind, og så begyndte hun med et forsøg på at ride, ikke særlig godt. Det var nærmest bare såen rykken lidt frem og tilbage så pikken blev hvor den var. Tænkte jeg hellere måtte tage over og fik hende rundt på ryggen så jeg selv kunne styre slagets gang. Dejlig stram mis men da jeg ville have min arme under hendes ben så jeg kunne tage hende dybt gik hun nærmest i panik og udbrød no please no please for jeg var for stor, men tænker kun jeg er en anelse over gennemsnittet. Det respekterede jeg naturligvis og spurgte om doggy, og det var ok, men da jeg trængte op i hende og begyndte stille og roligt at kneppe, meget forsigtig skød hun ryggen op så jeg ikke rigtigt kunne komme ordentligt til, så om på ryggen igen og så fik jeg afsluttet i den kedelige missionær, og ikke noget med at ligge og nyde udløsningen - hun trak sig med det samme. Så lidt en øv oplevelse på en ellers super lækker pige. Jeg tænker måske det er fordi hun er ny i gamet og skal have lidt erfaring - har overvejet om jeg skal prøve igen og se om det virkelig er sådan med hende hver gang, eller hun bare havde en dårlig dag for hun er sgu lækker skruet sammen. Kys var der heller ikke antydning af kunne lade sig gøre. Jeg havde samme problem med hende, er selv stor forneden, men du har ret hun er en lækker kvinde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 7. Januar Tak for svar og beretninger. Jeg giver hende lige lidt tid… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg