Hop til indhold
Hedonis

Lej og brug hedder hun. Og det gjorde jeg lige præcis

Recommended Posts

En god ting ved at blive ældre er at erfare en bestandighed i lysten, men med flere facetter i synet på kvindens krop. Hvad der tænder min lyst ved synet af en kvindekrop ændrer sig lidt hele tiden og jeg finder flere kilder til nydelse i detaljer jeg før ikke lagde mærke til. Men et par store - faktisk helst meget store - bryster har altid været en del af min dybeste fascination. Der er et par gode håndfulde (!) som er gået min vej gennem tiden. Men ingen har, de seneste år, være i klasse med @lejogbrug. Hun er samtidig min guilty pleasure i mere end én forstand. Vi har skrevet sammen og udforsket vores fantasier på skrift. Ikke ofte vi mødes, men så meget desto mere opsat på det hele når det endelig sker.
Således også lige før nytår. Mødes på neutral grund, et solcenter i et befærdet kryds. Nem parkering i nærheden og meget anonymt alligevel. Stedet helt tomt - ingen andre kunder mens vi var der.

Vi havde en særlig fantasi i vente som handlede om dominans og at overskride grænser. Noget af det blot stadig i fantasien. Det kommer vi til.

Der er ingen, der som @lejogbrug kan ankomme og med sit blotte nærvær emme så meget af selvbevist kvindelighed og udstråle forventning og simrende liderlighed. Åh at være mand i disse øjeblikke med hende. Og med døren lukket, soltiden betalt går der end ikke ét minut før hun står helt nøgen foran mig i al sin overvældende, æggende og lystne kvindelighed. Hun er min og det ved jeg!

ingen træghed i forløbet, ingen forhalinger eller blinde pletter i nærværet. Bare her - tag mig siger hun uden ord. Jeg tillader mig at nyde synet lidt inden jeg kaster mig over hende. Drukner mig i hendes kvindelighed, store bryster og alt hvad hun har til mig. Jeg ved at hun elsker en pik i munden. Det får hun og jeg ved at der ikke er nogen grænse for hvor dybt hun kan tage den. Den umiskendelige følelse når kanten af pikhovedet bryder gennem svælget og jeg skubber den helt ned så langt det overhovedet er muligt mens hun med gagging rekflekser bare tager imod..

Når jeg trækker mig ud følger der dette særligt tykke spyt med som hun presser ud af munden og jeg suger det op og spytter ud på bryster og fisse, så det bliver ekstra glat og lækkert. Slikker hende i en 69´er henover hendes krop Hun liggende med hovedet bagover så jeg kan kneppe hendes hals uden forsigtighed og der kommer mere sejt spyt til legen. 
Så siger jeg til hende: "Jeg knepper din luderfisse og fylder den med sperm!" Det var en del af fantasien. Lad mig straks sige at det gjorde jeg ikke. Altså det med spermen, det var stadig en del af fantasien som skulle vækkes ved dominansen og det grænseoverskridende. Jeg kom ind i hende med lidt besvær, for her må jeg tilføje, at det at blive ældre også betyder, at stivheden (eller lysten) kan forsvinde, når man tager kondom på, går ind i hovedet for at koncentrere sig om handlingen og præstationsangsten pludselig melder sit uskønne ansigt.

Så jeg sadler om, og det er så endnu en god ting ved at blive ældre: Slap af og tag det som det kommer - ingen panik. Jeg beder hende slikke mig igen som hun jo gør formidabelt og altid med sikker virkning. Og her sker der så ting og sager. Jeg bliver "taget på sengen" så at sige da hun med sin tunge slikker mig så blødt og nysgerrigt i hele området under pungen, rundt om den, længere ned. Jeg trækker mine ben op og ligger helt åben og blottet og så sker det jeg faktisk aldrig har prøvet. Rimming. Blød tung på anus, først forsigtigt og derefter mere og mere insisterende med en tungespids på vej ind. Det har jeg aldrig turdet prøve. Har været bange for at det ville være ubehageligt for andre, eller bare for intimt på den forkerte måde for mig. Men ikke her. Det var vidunderligt. Rundt og rundt om mit røvhul op og ned i lysken, pungen - op ad pikke og den ind i munden og halsen på denne ufattelige skønne kvinde. Jeg blev så tændt og liderlig og klar så jeg måtte stille mig bag hende og kneppe hende bagfra i et rasende tempo, og der holdt jeg ikke længe.
Afslutning med at rive kondomet af og sprøjte ned over låret og derefter straks vende hende om og slikke det af (del af fantasien) mens jeg forsøgte at håndkneppe hendes drivvåde fisse. Med hjælp fra tunge, mund og hånd arbejdede jeg så ihærdigt på hende mellem benene og lidt på brystvorterne til hun gav slip og kom i en våd orgasme. Jeg var lykkelig i det øjeblik. Ikke mindst fordi hun, endnu engang, havde vist mig en vej ud over nogle af mine grænser, som skulle blive ren fryd! 

Der er ingen annonce at linke til. Hun er her i forum

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Hårdhåndingen offentlige billeder så vidt jeg ved. Måske hun sender ved kontakt. Frodig er et deligt positivt ord og på visse steder ualminddligt frodig og gavmild med denne frodighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lrb skrev, for 35 minutter siden:

@lejogbrug hvordan kommer jeg i kontakt med dig ? 

Min ikke du kan skrive en besked via hendes profil??

Redigeret af lhrn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambusraketten skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes hun lyder helt fantastisk spændende ☺️☺️ Hvordan kommer man i kontakt med @lejogbrug

Prøv at skrive en PM til hendes profil her på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ryddet op i blandet andet denne.

Aalborgleg skrev, den 12.1.2026 at 15:57:

Hun lyder fremragende!

Håber at få lov til at lege med hende en dag:p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...