Hop til indhold

Nøgen fotografering

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle,

Jeg har fundet den dejlige hobby fotografering, og kunne egentlig godt tænke mig at tage frække billeder af en glædespige.

Er der nogen der har erfaring med det og evt kender nogle som stilleder denne ydelse til rådighed? Det kan være både med og uden sex, det vigtige er de frække billeder.

Jeg søger en med stedet på sjælland (lidt køligt udenfor lige nu), da jeg syntes det kunne være frækt. Jeg er amatør med fint udstyr, det er mod betaling og kun til privat brug. 

Skrevet

Du kan bruge Nympo’s søgefunktion - scroll helt ud til højre og vælg Services og vælg Tag foto eller Tag video. Jeg vil anbefale dig at bruge en god telefon istedet for et kamera….den virker ikke så skræmmende for pigen og sender også et signal om at det er til privat brug - og Husk at det Kun er til Privat brug - det er tillidssag og man skal respektere den tillid man får.

Jeg vil ikke anbefale specifikke piger, men der en del der annoncerer med ydelsen som tilkøb.

Skrevet

De fleste skriver det i deres annoncer. 

Men det er altså nogle dyre modeller og mange ønsker ikke ansigtet med. 

Skrevet
  • Author

Tak for inputs begge :) Jeg tjekker Nympho ud, den mulighed har jeg overset. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.