Hop til indhold
JohnDoesen

Lille fræk pige ledig in Solrød Strand 2680

Recommended Posts

Jeg faldt over denne annonce og skrev til pigen. 

https://annoncelight.dk/showad/441056

Fik billeder, som ikke er af en dansk pige, selvom det hele foregår på dansk under korrespondancen. 

Betaling, bliver så til at det kun er paysafe ;)

Jeg tror man skal passe på her, men har ikke selv været der, der var noget der lød forkert :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg faldt over denne annonce og skrev til pigen. 

https://annoncelight.dk/showad/441056

Fik billeder, som ikke er af en dansk pige, selvom det hele foregår på dansk under korrespondancen. 

Betaling, bliver så til at det kun er paysafe ;)

Jeg tror man skal passe på her, men har ikke selv været der, der var noget der lød forkert :)

Jeg tror på det er en falsk person

• Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

PaySafe er NoGo.

Ligeledes er der mange advarsler herinde om tlf. nr. som starter med 9370.... og 9375.... :blink:

Og @tor johansen

Lad nu være med at citere hele indlæg hver gang du har en kort bemærkning :roll: Trådene bliver unødigt lange og besværlige at læse :rolleyes:

• Synes godt om 4
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 5 timer siden:

Ja bare mail. Skriger til himmels af svindle 

Mange piger starter op med en mail. Det behøver absolut ikke være svindel, alene pga mail kommunikation. Der er noget der bliver ved med at foretrække mail og vil ikke have mobil nr.

Min 1. kunde skriver jeg stadig med kun via mail her efter et par år.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, 1 time siden:

Mange piger starter op med en mail. Det behøver absolut ikke være svindel, alene pga mail kommunikation. Der er noget der bliver ved med at foretrække mail og vil ikke have mobil nr.

Min 1. kunde skriver jeg stadig med kun via mail her efter et par år.

Ok.. den holdningen må du gerne have. Men desværre holde den ikke helt vand 

• Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Farvel25 skrev, for 1 time siden:

den holdningen må du gerne have

Det er ikke en holdning. Det er virkeligheden for en del af de danske kvinder. Det er også nævnt i andre tråde. 
Louise69 og jeg har også flere der kun bruger mail for at booke tid hos os. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 8 timer siden:flere der kun bruger mail for at booke tid hos os. 

Det er mere paysafe delen,  der stikker ud - enig at der ikke er noget galt med booking på mail

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 1 minut siden:

Det er mere paysafe delen,  der stikker ud -

Den er jeg helt med på :) Det var også kun generaliseringen af at vi er falske hvis vi bruger mail, jeg reagerede på.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke en holdning. Det er virkeligheden for en del af de danske kvinder. Det er også nævnt i andre tråde. 

Det skal I også bare være velkommen til, men I bør være opmærksom på at det er medvirkende til at det sorterer en del fra. Er der ikke et telefonnummer går jeg ALTID videre, og jeg er ikke den eneste.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 8 timer siden:

Det skal I også bare være velkommen til

Det er sådan flere starter op, med kun at have en mail indtil de får en mobil + et nr. Så bruger nogen begge dele bagefter. Der er også velanmeldte kvinder herinde som kun har mail. Nogle mænd bruger kun mail så de ikke bruger deres eget nr. Heldigvis er der flere muligheder alt efter hvad man foretrækker. Man er dog ikke svindler bare fordi man kun har mail. Hele annoncen skal tages i betragtning som en helhed :)
Jeg foretrækker dog mobil.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, den 6.1.2026 at 22:50:

Enig, har været forbi 2-3x GP'er det seneste år, der kun eller primært anvender mail - når det er sagt, så har jeg også samme antal der tydeligvis er fusk og fidus. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som mand og køber, så er jeg også til GP der bruger mail.

Og ja man skal altid overveje om der kan være fusk eller svindel, men det gælder vel egentlig alt, også via telefonen.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke et debatoplæg

MandenKbh skrev, for 3 timer siden:

Som mand og køber, så er jeg også til GP der bruger mail.

Og ja man skal altid overveje om der kan være fusk eller svindel, men det gælder vel egentlig alt, også via telefonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...