Hop til indhold

Recommended Posts

Basics first; Her pictures are real and accurate (as of January 2026). Her incall location looks safe and is OK, nothing special. 

She is very conscious of both safety and hygiene; I appreciate that.

I went for a "vanilla" one-hour GFE session; so I can't speak to the kinkier stuff. Angel is very petite and pretty; she has a gorgeous face with an enchanting smile, all framed by long, flowing ringlets. There is some ink, but not overwhelmingly so. She can maintain a good conversation; it is very easy to establish contact.

As for the main elements: She does a fine massage; I shall not detail the rest of what went on, except to say that she is herself very responsive and well skilled. The session was an unqualified success.

To me, Angel is definitely a candidate for repeat. Treat her well and you will likely have a most enjoyable and memorable encounter like I had (of course, YMMV).

Her profiles: https://nympho.dk/n29037/9614/sweet-angel; https://annoncelight.dk/showad/443089

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jürgermeister skrev, 1 time siden:

Her bør alarmklokkerne begynde at ringe! Er der andre, der har prøvet hende?

Syntes hun ser vildt lækker ud, har været på kanten til at besøge hende, men savner en anmeldelse fra en af de mere aktive profiler herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi Sweet Angel, men fik ikke skrevet en anmeldelse. Jeg er overordnet enig med anmelder. Hun er sød og indlevende, flot sort krøllet hår og en overordnet god oplevelse.

Billederne er taget fra bedste vinkel/godt lys og med den rette make-up, så træk lige lidt fra i forventningen, men det er helt sikkert kvinden man møder i døren.

Jeg var lige ved at springe fra da hun i kommunikationen ikke ønskede at booke mig til et fast tidspunkt fordi jeg var ny kunde. Hun tilbød at jeg kunne komme forbi, men sagde på samme tid at der var en risiko for at en anden kunde kom til i stedet for mig. Jeg er glad for at jeg tog chancen og fik en god oplevelse med hende.

@lille_peters klikbare link til hendes Nympho annonce, peger desværre ikke på Sweet Angel men i stedet på https://nympho.dk/n21059/7231/julie. I skal i stedet copy paste adressen ind i jeres browser eller bruge et af de to andre links han har smidt ind. Og tak til lille_peter for generelt at smide links ind der gør anmeldelserne søgbare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
keypress19 skrev, for 21 timer siden:

Oww thank you, honey! :x It was definitely a very pleasant moment for both of us, it was a pleasure to create this wonderful memory with you :rolleyes:  you will always be welcome, thank you :-P<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Porsche911You are wrong, this is my second time in Copenhagen :) and if at some point when I was here before you had an appointment with me and did not have a good experience, I believe it is possible that you had a bad attitude or do something i not appreciate and showed some disrespectful behavior, because I am reciprocal, treat me well and I will treat you well, just like the gentleman who wrote the review mentioned :) I do not have a habit of treating people badly unless they have some wrong attitude with me ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende igår. Smule bøvlet at lave aftale med, fx gives eksakt adresse først 10 min før ankomst. 

Men billederne retvisende, hun havde pivfrækt undertøj på og priserne er meget rimelige i forhold til hvor lækker hun er:).

Skal bemærkes, hun kørte et program, hvor hun ville give lidt massage før sex. For mig ville det virke mere naturligt med lidt massage bagefter, når man er afslappet og hvis der er ekstra tid.

Men overall god oplevelse og kan klart godt anbefale hende:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...