Hop til indhold

Mia Ejby - Hun er rigtig dejlig

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Mia i Ejby og efter en del kedelige oplevelser med thaipiger, så var hun lige det jeg havde håbet på. Der er i hvert fald et enkelt billede i annoncen, som er taget på stedet, og det er ægte. Hun er pisse lækker og meget smukkere i virkligheden end på billedet. Hun siger, hun er 35 år, men ligner en på 22. Hendes krop er lille og petit med meget små naturlige bryster og en røv der er super fyldig i forhold til resten af hendes størrelse. Virkelig fræk kombination. Hun er meget stram til at starte med, men tager fint imod og klynker ikke. Mia er venlig, serviceminded og prøver så godt hun kan på engelsk. Det er min oplevelse, at hvis man behandler hende godt og er venlig, så kommer det mange gange igen. Jeg havde en skøn time med hende. Pas godt på dejlige Mia, jeg kommer helt sikkert igen.

https://annoncelight.dk/showad/429053

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Kan du oplyse hvad der er inkluderet i servicen? Øko blow, pussy slide, CIM, tungekys?

Pft

• 1 month later...
Skrevet

Kan bekræfte ovenstående anmeldelse, efter et besøg hos Mia. Hun er virkelig en lille, køn kvinde, meget stram og serviceminded. Dog er der ikke tungekys, selvom jeg fik bekræftet at det var inkluderet.

Skrevet

Havde fornøjelsen af Mia og Luna, for et par uger siden. Jeg giver jer ret i at Mia er lækker og virker yngre, men 35år skal nok passe. Derimod Luna, som startede med at ride mig imens Mia sad med hendes mis ovenpå mig, hun er sprød og er efter min overbevisning et bedre bud hvis man går efter lækker krop, bryster (dog hjulpne, med gode), og en stram mis.. 

De begge kan tage en veludrustet mand, og går til makronerne..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.