jerzail 13 Skrevet 4. Januar https://annoncelight.dk/showad/408955 Synes at have set hendes annonce mange gange før, men kan ikke finde noget info om hende i forum. Er der nogen der kender til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 4. Januar Har besøgt hende nogle gange i Svinninge. Hun er en sød og køn pige med former, ægte store bryster og noget mave. Hun kan ikke engelsk, så alt foregår via Translate. Vi har rigtig god kemi, og hun plejer at advicere mig når hun er på vej til Dk Besøger hende gerne igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 258 Skrevet 5. Januar Har samme billede af hende som KM, dog vil hun ikke vær min 1. Priotet, men der var intet at klage over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jerzail 13 Skrevet 5. Januar Tak for svar. Et enkelt followup, Hun reklamere med GFE, tungekys osv, bliver det også leveret eller hvad var jeres oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet 5. Januar @jerzail Full Service, hos mig, men om det gælder alle, ved jeg ikke Har nydt hende 5x, og hun er sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg